Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با آغاز دهه فجر، نمایشگاه گروهی خوشنویسی مجموعه ای از آثار نستعیلق قدما، اساتید و خوشنویسان معاصر ایران در گالری ایده پارسی گشایش می یابد و در این نمایشگاه جدیدترین آثار استاد عباس اخوین نیز رونمایی می شود.

سلطانعلی مشهدی، میرعمادالحسنی، محمدمومن، محمد صالح، عبدالرشید دیلی و حسن شاملو پیشکسوتان و نستعلیق نویسان قدیمی هستند که آثار آنها در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش معاصر آثار، حسن هریسی، عباس اخوین، امیراحمد فلسفی، علی مرزی، ابراهیم غفاری یقین، اسفندیار ستارپور، محمد شهبازی، محمدرضا پژند، حبیب رمضانپور، احمد شفیعی ها، علیرضا فراستی، احسان احمدی، بابک بزرگ پناه، حسین امینی، احمد عرب، سید مجید موسوی، محسن جدیدی، هادی آقایی، علیرضا مطلبی، سید احمدرضا میرکریمی، کسری زندی، داود فرشچیان، پیام قاسمی افشار، محمدرضا صفائیان، غزاله عباسیان، میثم خادمان، مرتضی درویش بیگی، محمود موسوی، سیاوش شفیعی، محمد حسین کیشانی، صلاح الدین پردل و امیرعباس نصیری در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

گفتنی است آیین افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه ۱۲ بهمن ساعت ۱۶ در گالری ایده پارسی برگزار می‌شود و بازدید از آثار تا روز هفدهم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نمایشگاه گروهی خوشنویسی چه زمانی افتتاح می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی نمایشگاه هنری چهل سالگی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود

سومین بخش از نمایشگاه گروهی تریلوژی رنگ، با عنوان «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» به کیوریتوری بصیر حسین‌بر در گالری گویه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، تریلوژی رنگ عنوان پروژه‌ای است که به پیچیدگی رنگ‌ها می‌پردازد و سه پالت رنگی آبی، قرمز و سفید را مورد بررسی قرار داده است. هر پالت رنگی نمایشگاهی گروهی با روایتی مستقل دارد و در تلاش است تا با استفاده از سه رنگ انتخابی و روایتی مرکزی، خوانشی امروزی از این رنگ‌ها ارائه کند.

نمایشگاه گروه نقاشی «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» به کیوریتوری بصیر حسین‌بر جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ در گالری گویه افتتاح خواهد شد. 

در «تریلوژی رنگ؛ پالت سفید» آثاری از بهداد نجفی اسدالهی، بهنام بخشی، فرناز فردوسیان، زهرا عزیزی، سپیده مرشدی، شیوا بیرانوند، عاطفه مهرورز، مینو کیانی، مرضیه جعفری، مهرنوش ساوری، فاطمه عباس زاده، حوریه هاشمی و زهره صولتی به نمایش گذاشته شده است.

برای بازدید از این نمایشگاه باید به گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شمارۀ سی‌ونه رفت.

این نمایشگاه روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ برپاست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • رونمایی از نسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • رونمایی ازنسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند