Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@05:00:00 GMT

برگزاری 11 محفل قرآنی ویژه هفته قرآن و عترت لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۲۲۵۶

برگزاری 11 محفل قرآنی ویژه هفته قرآن و عترت لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت هفته قرآن و عترت استان لرستان و گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین گرامیداشت زنده‌یاد حاج غلامحسین وجودی، محافل انس با قرآن‌‌کریم با حضور قاری بین‌المللی حامد علی‎زاده و مداحی محمد بهرامی، از روشندلان لرستانی از هفتم تا یازدهم بهمن‌ماه جاری در شهرهای لرستان برگزار می‏‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین مناسبت، هفتم بهمن در نوبت صبح شهرستان دوره‌چگنی در مسجد صاحب‎الزمان(عج) میزبان این محفل قرآنی بود و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز مسجد جامع الشتر میزبان این محفل قرآنی شد.
در هشتم بهمن نیز در یازده صبح مسجد جامع الیگودرز میزبان محفل قرآنی بود و در شهرستان ازنا نیز بعد از نماز مغرب و عشاء این محفل قرآنی در مسجد باب‌الحوائج این شهرستان برگزار شد.
در ادامه این محافل قرآنی، در روز نهم بهمن در نوبت صبح مسجدالنبی(ص) دورود میزبان محفل قرآنی است و مسجد امام جعفرصادق(ع) بروجرد نیز بعد از نماز مغرب و عشاء میزبان محفل قرآنی خواهد شد.
دهم بهمن نیز خرم‎آباد و دلفان میزبانی این محفل قرآنی را دارند در خرم‎آباد یازده صبح در مسجد دانشگاه علوم پزشکی لرستان و در دلفان بعد از نماز مغرب و عشاء این محفل قرآنی برگزار می‌‏شود.
یازدهم بهمن نیز در نوبت صبح مسجدالنبی(ص) شهر کوهنانی کوهدشت و در نوبت شب بعد از نماز مغرب و عشاء نیز مسجد امام حسین(ع) پلدختر میزبانی این محفل قرآنی را عهده‌دار خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • قرآن همه چیز ماست
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان