Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: در تلاش هستیم تا در شرایط کنونی نیروهای شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در جایگاه خود حفظ شوند. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جمشید تقی‌زاده شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت تولید شیر خشک نوزاد پگاه اظهار داشت: حفظ نیروی انسانی و اضافه کردن به تعداد آن‌ها از مهم‌ترین موضوعاتی است که با جدیت به آن اهتمام داریم و در تلاش هستیم تا در شرایط کنونی نیروهای شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در جایگاه خود حفظ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قبال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که به شغل نیاز دارند نیز موظف هستیم و باید برای آن‌ها در منطقه خودشان اشتغال ایجاد کنیم چرا که نه تنها موجب اشتغال جوانان و جلوگیری از مهاجرت می‌شویم بلکه امید، نشاط و پویایی را در مردم منطقه نیز ایجاد می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان صندوق بازنشستگی بیان کرد: شرکت شیر خشک نوزاد پگاه مشکل خاصی در مسیر پیشرفت ندارد و فقط ناهماهنگی‌ها و عدم تعامل کافی موجب بروز مشکلاتی شده است که با تعامل بیشتر و ترویج دید توسعه‌ای برطرف می‌شود.

واردات موقت شیرخشک آزاد شدبهزیستی قزوین کمبود شیرخشک در شیرخوارگاه حلیمه را تکذیب کردواردات ماده اولیه شیرخشک آزاد شد نه شیرخشک

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: باید تنگ نظری‌ها را کنار گذاشت و در حد ملی و منطقه‌ای تصمیمات موثر گرفت و مدیران و نمایندگان استان ابزار خوبی برای برطرف کردن مشکلات هستند که باید با تعامل سازنده از توان آ‌ن‌ها استفاده کرد.

وی گفت: مدیران استانی باید زمینه آموزش‌های تخصصی را فراهم کنند و روابط فی‌مابین در بازار هم باید تعریف تا بازار فروش محصولات در داخل و خارج به وجود آید.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی تصریح کرد: باید موازی‌کاری را از میان برداریم، کمیته‌های تخصصی تشکیل دهیم و از قانون تجارت نیز تبعیت کنیم تا بر مسائل و مشکلات غلبه کنیم.

وی ادامه داد: صندوق بازنشستگان مکلف است در صورتی که از سرمایه‌گذاری خود به سود برسد نیروی انسانی را برخوردار کند تا انگیزه این قشر تقویت شود.

توان رقابت با باز داخلی را نداریم

لهراسب شاهقلیان مدیرعامل شرکت شیرخشک نوزاد پگاه در ادامه جلسه گفت: مواد اولیه تولیدات این شرکت وارداتی است و با اینکه محصول شیر خشک پودری آن بالاترین کیفیت را دارد اما توان رقابت در بازار داخلی را ندارد.

وی با اشاره به مشکلات این شرکت بیان کرد در زمینه دانش فنی و تهیه قطعات با مشکل روبه‌رو هستیم اما تلاش در حوزه صادرات محصول بسیار مهم و ضروری است زیرا این شرکت تک‌محصولی است.

مجید حسامی معاون مالی و اقتصادی شرکت شیر خشک نوزاد پگاه نیز گفت: مشکلات گمرکی و ماندگاری مواد اولیه و همچنین محصولات تولیدی با توجه به مصرفی و تاریخ‌دار بودن آن‌ها در گمرک از مسائل عمده‌ای است که این شرکت با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: شرکت شیرخشک نوزاد پگاه دارای زیان‌دهی انباشته ناشی از تسهیلات است و برای خروج از این وضعیت باید به صورت تخصصی کار کرده و فقط شیر خشک نوزاد تهیه کند.

حسامی خاطرنشان کرد: این شرکت یک شرکت دارویی است که باید برای فروش محصولاتش از پزشکان و داوروخانه‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم

رحیم مطهر نژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنیاد تعاون زندانیان با حدود ۸۲ سال سابقه فعالیت با دو هدف توانمند سازی زندانیان از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای شغل به آنها در دوران محکومیت در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه سالانه هشتاد هزار نفر از زندانیان در ۲۰۰ رشته فنی و حرفه‌ای آموزش می‌بینند گفت: همه زندانیان در آزمون فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند و گواهینامه می‌گیرند که این مدرک قابل ارائه به مشاغل است و هیچ تفاوتی با سایر گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای ندارد.

مطهرنژاد در مورد اشتغال زندانیان گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار زندانی شاغل حقوق‌بگیر داریم که در حال تولید محصول هستند.

وی گفت: زندانیان در هزار واحد تولیدی در داخل، پیرامون و بیرون از زندان‌های کشور مشغول به کار هستند و بیش از پنج هزار نوع محصول تولید می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور افزود: این زندانیان محصولات کشاورزی تولید و در زمینه محصولات دامی، آبزیان، طیور فعالیت می‌کنند همچنین در کارخانجات متعدد صنعتی قطعات خودرو، قطعات صنعتی، لباس فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: از مجموع ۴۰ هزار نفر زندانی، روزانه ۱۸ هزار نفر آنها را به خارج از زندان‌ها با اجازه دستگاه قضایی در مجموعه‌های بنیاد تعاون زندانیان و بخش خصوصی هدایت می‌کنیم و در این واحد‌ها کار می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • ۱۴ هزار هکتار باغ مازندران شناسنامه‌دار شد
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی