Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از انتشار این مطلب، یک سایت خبری منتسب به مدعیان اصلاحات در مطلبی نوشت:«با توجه به اینکه ارتباط اهالی رسانه هر کشوری با سفارتخانه‌های کشورهای دیگر جهت معرفی دستاوردهای آن کشور و گفتمان فرهنگ‌ها موثر است، آیا آقای حسین شریعتمداری این حق را برای دیگر همکاران رسانه‌ای خود قائل است که آنها هم بدون هیچ دغدغه و نگرانی خاصی فارغ از انگ‌های روزنامه کیهان از سفارتخانه‌ها بازدید کنند و ادامه داد؛ سوال مهم‌تر از مدیر مسئول محترم کیهان این است که ایشان بر اساس چه جایگاه حقوقی در سفارتخانه کره‌جنوبی حاضر و  با سفیر محترم آن کشور در خصوص افزایش همکاری‌های دو کشور مذاکره و تبادل نظر کردند!».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پ

اما اصل ماجرا چه بود؟
روز سه‌شنبه، سفیر کره جنوبی با حضور در موسسه کیهان با آقای حسین شریعتمداری دیدار می‌کند. تا اینجای کار ادعای این رسانه مدعی اصلاحات مبنی بر حضور مدیرمسئول کیهان در سفارت کره جنوبی و داستان‌سرایی بابت این موضوع رد می‌شود.تصاویر منتشر شده در سایت کره‌جنوبی هم نشان می‌دهد این دیدار در موسسه کیهان صورت گرفته است.

این اولین بار نبود که سفیر یک کشور خارجی به موسسه کیهان آمد. غالب سفرا به کیهان می‌آیند و این اتفاق بارها رخ داده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر ایران به تحریم‌های جدید علیه کشورمان

سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.

به گزارش مشرق، عباس باقرپور در حسابش در شبکه مجازی ایکس نوشت: اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند، بنابراین توانایی تصمیم گیری عاقلانه بر اساس علاقه واقعی مختل می‌شود؛ چه رسد به اینکه تحریم‌ها هنوز اهداف اصلی را محقق نکرده‌اند!

وی هشدار داد: غرب دچار اشتباه محاسباتی نشود.

آمریکا و انگلیس روز پنجشنبه از دور جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران خبر دادند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران را هدف تحریم‌هایش قرار داد که گفته می‌شود موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله ۱۳ آوریل (وعده صادق) به اراضی اشغالی فلسطین را تولید می‌کنند.

علاوه بر این، انگلیس هم چندین سازمان نظامی، افراد و نهادهای ایرانی را که به ظن آنها در صنایع پهپادی و موشک‌های بالستیک ایران دخیل هستند، هدف قرار می‌دهد. به گزارش خبرگزاری رویترز، انگلیس ۱۳ طرف جدید را در لیست تحریم‌های ایران قرار داد.

دیگر خبرها

  • وحدت؛ قربان این گشت! /تحلیل کیهان از بازتاب حمله ادعایی به اصفهان/اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!
  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • واکنش سفیر ایران به تحریم‌های جدید علیه کشورمان
  • واکنش مدیر موسسه اطلاعات به علنی شدن تذکر به مسئولان بابت گشت ارشاد
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند