Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، منوچهر حبیبی در جریان بازدید از شرکت ای .جی.تی و همچنین شرکت مینو نگارین درفام که مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری ایشان را همراهی می کرد ، افزود : پروژه‌ی ای.جی.تی در شهرک صنعتی کاسپین راه‌اندازی می‌شود که برای 300 نفر اشتغالزایی خواهد داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه گذاری کشور ترکیه در اسفندماه افتتاح آزمایشی می شود ، تصریح کرد : فاز اول پروژه به تولید پنل‌های ام.دی.اف اختصاص دارد .
حبیبی ادامه داد: فاز دوم پروژه، تولید پارکت لمینت خواهد بود که برای راه‌اندازی آن 20 میلیون یورو سرمایه اضافه خواهد شد که در این پروژه هم اگر سرمایه در گردش را اضافه کنیم به 40 میلیون یورو افزایش می‌یابد.
به گفته‌ی حبیبی ، فاز سوم پروژه نیز به تولید سایر محصولات ام.دی.اف اختصاص می‌یابد که آن نیز در حدود 10 میلیون یورو سرمایه نیاز دارد.
معاون اقتصادی استاندار همچنین در بازدید از شرکت مینو نگارین درفام گفت : این شرکت در زمینه تولید پریفرم و بطری پلی اتیلن ترفتالات فعالیت خواهد کرد که اکنون از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است .
وی افزود : این پروژه با مشارکت شرکت های ایرانی و ترکیه ای راه اندازی می شود که در فاز نخست ۵ میلیون یورو سرمایه گذاری خواهد شد که منجر به اشتغال ۴۵ نفر می شود .
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پولیش رنگ نانویی در شرکت‌های تامین‌کننده قطعات خودرو

مدیر گروه مواد یکی از شرکت‌های فناور از فروش مایع پولیش نانویی این شرکت به یکی از شرکت‌های تامین‌کننده قطعات خودرو خبر داد و گفت: هدف‌گذاری ما تولید این ماده برای شهروندان است تا بتوانند در مواقع نیاز از این ماده برای پولیش خودروی خود استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، محمود خرمی در این باره گفت: سال گذشته یکی از شرکت‌های تولیدکننده قطعات سپر خودرو، از مایع پولیش نانویی در فرآیند تولید خود استفاده کرد. در حال حاضر به دنبال افزایش دامنه کاربرد این محصول در بخش‌های مختلف خودروسازی هستیم.

وی اضافه کرد: در این راستا با چند شرکت حوزه رنگ نیز مذاکره داشتیم تا این مایع پولیش در سبد محصولات شرکت‌های تولیدکننده رنگ قرار گیرد و از طریق آنها وارد بازار شود.

خرمی افزود: ظرفیت فعلی ما ۱۰۰ کیلوگرم در روز است که فعلا بر اساس سفارش‌های دریافتی کار می‌کنیم، ولی امیدواریم با بازاریابی‌های انجام شده بتوانیم تمام ظرفیت را برای تولید به‌کار بگیریم.

مدیرگروه مواد این شرکت، اظهار کرد: یکی از اهداف‌ ما این است که مایع پولیش را در بسته‌های ۱۰۰ گرمی برای مصرف‌کنندگان خُرد به بازار عرضه کنیم به طوری که هر فردی که خودرویی دارد، یک بطری از این محصول را در دسترس داشته باشد تا بتواند بدنه خودرو را به سادگی پولیش دهد.

وی خاطر نشان کرد: این محصول یک ماده ترکیبی شامل امولسیون آب و روغن به همراه نانوذرات ساینده آلومینا است که برای ایجاد براقیت مناسب برای بدنه خودرو به این فرمولاسیون اضافه می‌شود. کنترل توزیع اندازه ذرات و اندازه بلورها در مقیاس نانویی و مشخصات شیمیایی امولسیون اهمیت زیادی در نتیجه نهایی دارد.

به نقل از  ستاد نانو، خرمی تاکید کرد: ما موفق به توسعه این فناوری شدیم و در حال حاضر این محصول به تولید انبوه رسیده است. نانوذرات مورد استفاده در این محصول توسط یک شرکت ایرانی تولید می‌شود، هر چند که طراحی فرآیند تولید نانوذرات توسط محققان این شرکت انجام می‌شود.

این محصول علاوه بر خودروسازی، در حوزه‌هایی نظیر یخچال‌سازی، تولید لوازم خانگی و همچنین مشاغلی نظیر صافکاری قابل کاربرد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • تصفیه‌خانه آب آشامیدنی به صورت آزمایشی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از پولیش رنگ نانویی در شرکت‌های تامین‌کننده قطعات خودرو