Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@17:30:43 GMT

فعالیت چشمگیر اورژانس موتوری تبریز

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۴۳۵۰

فعالیت چشمگیر اورژانس موتوری تبریز

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت : اورژانس موتوری تبریز نزدیک سه هزار مأموریت انجام داده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فرزاد رحمانی با بیان اینکه اورژانس موتوری در لحظات طلایی و نجات جان بیماران بدحال فوق‌العاده عمل می‌کند، افزود: در طول 10 ماه سال جاری، اورژانس موتوری با 2895 ماموریت در قالب سه پایگاه اورژانس موتوری عملکرد خوبی داشته و توانسته درمسیرهای ترافیک در زمان مطلوب بر بالین بیمار حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از این تعداد مأموریت، 478 مورد منجر به درخواست آمبولانس جهت انتقال شده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی ترافیک علوم پزشکی اورژانس موتوری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد امیررضا رفیعی برای پرسپولیس؛ آغازی چشمگیر

طرفداری | پرسپولیس شب گذشته در بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر با حساب سه بر صفر از سد نفت آبادان گذشت.

این بازی یک رکورد خوب و چشمگیر برای دروازه بان جوان پرسپولیس، امیررضا رفیعی در پی داشت. او تنها دروازه بان تاریخ پرسپولیس است که در 4 بازی ابتدایی دروازه خودش را بسته نگه داشته و موفق به ثبت کلین شیت شده است.

پس از مصدومیت بیرانوند، هواداران پرسپولیس در این مقطع حساس از فصل نگران بودند که شاید رفیعی جایگزین مناسبی نباشد اما این دروازه بان جوان تا این لحظه خیال سرخ ها را تمام و کمال راحت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • رکورد امیررضا رفیعی برای پرسپولیس؛ آغازی چشمگیر
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • غار سنگ شکنان جهرم نگینی در دل کوه
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • پژوهشگاه هوافضا؛ گامی در جهت تحقق اهداف فضایی کشور
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری