Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه برس مویی برای مو‌های شما مناسب است؟ برس‌های مو انواع مختلفی دارند که شما باید هر کدام را با توجه به نیازتان استفاده کنید. به عنوان مثال برسی که برای مصرف روزانه تان به کار می‌گیرید با برسی که برای موهایتان خیس تان مناسب است، یکی نمی‌باشد. اگر می‌خواهید با انواع برس‌های مو و کاربرد‌های آن‌ها آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این برس به دلیل پلاستیکی بودن دندانه‌ها و پایه آن، می‌تواند خیلی راحت گره مو‌های شما را باز کند. البته شما می‌توانید از این مدل برس برای زمان‌هایی که می‌خواهید موهایتان را سشوار بکشید نیز استفاده کنید. این مدل برس جایگزین خوبی برای برس‌های گرد هستند. از آنجا که دندانه‌های آن نه خیلی سفت بوده و نه خیلی نرم، آسیبی نیز به مو‌های شما وارد نخواهد کرد.



این مدل برس شاید مدل دلخواه تان نباشد، اما فایده‌ای دارد که در برس‌های دیگر مشاهده نمی‌کنید. این برس روغن طبیعی مو‌های شما را به طور مساوی روی موهایتان پخش می‌کند. در واقع روغن را از روی سرتان برداشته و به انتهای موهایتان می‌رساند. از آنجا که روی این برس منافذ زیادی وجود دارد، گزینه مناسبی برای خشک کردم موهایتان است.



این مدل برس را می‌توانید برای مصرف روزانه تان به کار گیرید. البته این بدین معنی نیست که در مواقع خاصی، چون سشوار کشیدن، به کارتان نیاید، اتفاقا برعکس، گزینه خوبی برای صاف کردن موهایتان نیز می‌باشد. این برس انتخاب خوبی برای حجم دادن به موهایتان نیست، اما اگر می‌خواهید موهایتان را صاف کنید، این مدل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.



این مدل برس به دلیل منافذ بزرگی که روی آن دارد، باد گرم را از هر جهتی به مو‌های شما رسانده و موهایتان را با سرعت بیشتری خشک می‌کند، بنابراین گزینه مناسبی برای بعد حمام تان است. علاوه بر آن، از آنجا که شما مدت زمان کمتری را برای خشک کردن موهایتان نیاز دارید، آسیب کمتری به موهایتان وارد خواهد آورد. فقط یادتان باشد که موهایتان را تا ۸۰ درصد خشک کنید، سپس آن را برس بکشید، زیرا مو‌های خیش بسیار شکننده و آسیب پذیرند.



این مدل برس در اندازه‌های مختلفی در بازار وجود دارند که برای حالت دادن به مو‌ها استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید موهایتان را به گونه‌ای سشوار بکشید که کمی حجیم‌تر به نظر آید، از این برس استفاده کنید. هر چه برس شما کوچک‌تر باشد، فری که در موهایتان ایجاد می‌شود نیز ریزتر خواهد بود. قبل از این که موهایتان را برس بکشید، کمی سشوار سرد را روی آن نگه دارید تا موهایتان فرم بهتری به خود بگیرد.



زمانی که از حمام بیرون آمده اید و موهایتان خیس است، اگر به فکر شانه کردن موهایتان هستید، باید در انتخاب برس یا شانه تان دقت کنید. این شانه به دلیل دندانه‌های درشتی که دارد انتخاب مناسبی برای شماست. برس از این جهت که مو‌های شما را می‌کشد، موجب شکنندگی و تضعیف شدن آن‌ها می‌شود، از این رو انتخاب خوبی برای مو‌های خیس تان نمی‌باشد.



‌این برس دارای یک پایه کوسن دار پلاستیکی است که سوزن‌های برس روی آن سوار شده اند. عموما به پایه این نوع برس‌ها کمی انحنا داده می‌شود که برای صاف و هموار کردن موها، بدون حجم دادن، مناسب است. در صورت استفاده از این مدل برس با سوزن‌های فلزی بهتر است که نوک سوزن ها، به توپ‌های پلاستیکی ختم شوند تا موجب خراش پوست سر و شکستگی مو نشوند.



منبع: seventeen

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی برس برس مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)

عصر ایران- نسخه الکتریکی جک تی9 هانتر روانه نمایشگاه خودرو بین المللی پکن می شود. این پیکاپ الکتریکی مجهز به دو موتور الکتریکی و سامانه چهارچرخ محرک است.

جک تی9 به عنوان یک پیکاپ میان سایز در سال 2020 معرفی شد و سال گذشته نیز یک فیس لیفت را پشت سر گذاشت. اکنون جک نسخه الکتریکی آن را آماده ورود به بازار می کند.

رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه 18 اینچی روی خودرو نصب شده اند. پروفایل دماغه نیز با توجه به ماهیت الکتریکی محصول کاملا جراحی شده است.

جک تی9 الکتریکی از منظر ابعاد برابر با 5620 میلیمتر در طول، 1965 میلیمتر در عرض و 1920 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. طول قسمت بار آن نیز 1810 میلیمتر است.

یک موتور 94 اسب بخاری و دارای گشتاور 176 نیوتن متر روی محور جلو و موتور 215 اسب بخاری با گشتاور 342 نیوتن متر روی محور عقب جانمایی شده اند. انرژی مورد نیاز موتورهای الکتریکی از بسته باتری 88.02 کیلووات ساعت لیتیم آهن فسفات تامین می شود که برد حرکتی پیکاپ را به 500 کیلومتر می رساند.

فضای داخل کابین نسخه الکتریکی تفاوت های جزئی با مدل بنزینی دارد که شاخص ترین مورد به استفاده از تعویض کننده چرخشی گرد می شود. اینترفیس ژیلینگ 3.0، پشتیبانی از فرمان های صوتی، شارژ بی سیم، خروجی 220 ولت، صندلی های الکتریکی و سامانه مکان یاب ماهواره ای از دیگر ویژگی های جک تی9 الکتریکی هستند.

جک در نظر دارد نسخه پلاگین هیبرید تی9 را نیز در سال 2025 وارد بازار کند. جالب است بدانید، جک اکنون نسخه الکتریکی وانت کوچک تر خود یعنی تی8 را در بازارهای خارجی مانند کنیا به فروش می رساند.

جک تی9 الکتریکی  نسخه پروتایپ جک تی9 الکتریکی کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وانت جدید T9 از کمپانی چینی JAC/ تلاش برای ارائه یک پیکاپ غول پیکر! (+تصاویر)

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • بزرگترین شاعر شیعی کشمیر
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • با خسته‌ترین انسان کره زمین آشنا شوید (فیلم)
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید