Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: ۳۸ میلیارد تومان پروژه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی میقانی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام جشن‌های چهل سالگی انقلاب 38 میلیارد تومان پروژه این اداره کل به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه  انقلاب در 40 سالگی خود به مرحله پختگی رسیده و شرایط سختی را پشت سر گذاشته، تصریح کرد: برای ادامه این مسیر باید برنامه‌ریزی انجام دهیم و اداره کل راهداری استان گلستان افق و چشم‌انداز خوبی برای این مسیر در نظر گرفته است.

 میقانی تاکید کرد: یکی از وظایف راهداری گلستان، نگهداری از شبکه راه‌های استان است  و در این مدت 10 محور از محورهای استان روکش و بهسازی شده که این مسیرها به طول حدود 28 کیلومتر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر شرایط جوی همراهی کند، فاز یک سه راه یساقی  که یکی از پروژه‌های این اداره کل برای دهه مبارک فجر است به بهره‌برداری می‌رسد.

25 پروژه مهم راهداری در استان مرکزی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شودسرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

میقانی با اشاره اینکه توسعه و نوسازی ناوگان راهداری و حمل و نقل عمومی 3.7 میلیارد تومان هزینه دربرداشته است، اظهار داشت: نزدیک به 38 میلیارد تومان در ایام دهه فجر پروژه در استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل راهداری استان گلستان اشاره‌ای هم به مصوبه هیئت وزیران  کرد و اظهار داشت: از این پس دبیر کمیته راه‌های هر  استان، مدیر کل راهداری هر استان است که این طرح پس از ایام الله دهه فجر دنبال خواهد شد.

میقانی درباره راه‌های روستایی استان گلستان هم گفت: وظیفه ساخت راه‌های استان با اداره راه و شهرسازی است و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، تنها نگهدارنده راه‌های استان است و ما پس از ساخت نگهداری راه‌ها را برعهده داریم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان  با اشاره به اینکه یکی از مشکلات رانندگان ما این است که توجهی به تابلو های راهنمایی و رانندگی ندارند، اظهار داشت: رفتار رانندگی باید تغییر پیدا کند و نباید همه چیز را براساس پول تعیین کرد.

 میقانی تصریح کرد: 22 دوربرگردان در سطح استان در سال 98 و 99 مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که این دوربرگردان‌ها کاملا استاندارد ساخته شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان گلستان با بیان اینکه هم و غم راهداران استان بر این است که راه ایمنی را به مردم هدیه کنند، افزود: دهیاران روستاهای استان می‌توانند در امر کمک به راه‌های روستایی کمک شایانی به راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان کنند.

 میقانی عنوان کرد: 24 راهدارخانه و اکیپ و همچنین 160 دستگاه ماشین‌آلات در طرح زمستانه راهداری استان مشارکت داشته‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: ما در استان گلستان بیش از 20 تشکل صنفی داریم که تعاملات ما با آن‌ها دوسویه است و در امر کامیون‌داران و مشکلات آنها کمترین میزان را در سطح کشور را شاهد بودیم.

 وی افزود: 16 هزار حلقه لاستیک توسط تشکلات صنفی که از سوی راهداری برون سپاری شده به رانندگان استان تعلق گرفته است.

انتهای پیام/ ع

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در جاده‌های فارس


رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان، در حال حاضر همه جاده‌های استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.
حمید احمدی گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در مسیر‌های منتهی به شیراز، کوار، فیروزآباد، مرودشت، پاسارگاد، خرمبید، آباده، خسرو شیرین، بوانات، سروستان، استهبان، داراب، زرین دشت، هستیم.
وضعیت جوی در سایر محور‌های فارس ابری و نیمه ابری ست.

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • لزوم تحقق مسئولیت اجتماعی معادن در خصوص بهسازی جاده‌ها