Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:08:32 GMT

مشکلات ‌نایسر سنندج را به رئیس‌جمهور منعکس می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۷۴۸۰

مشکلات ‌نایسر سنندج را به رئیس‌جمهور منعکس می‌کنم

معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع مردم نواحی منفصل شهری نایسر سنندج گفت: مشکلاتتان را از نزدیک بررسی و گزارشات لازم را جهت اقدام به خدمت رئیس جمهور اعلام می‌کنم. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، پیش‌از ظهر امروز در سفر خود به استان کردستان از پروژه‌های بازآفرینی شهری در نایسر سنندج بازدید کرد و سپس با مردم این نواحی منفصل شهری دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع مردم نواحی منفصل شهری نایسر سنندج اظهار داشت: خوشبختانه کارهای اساسی عمرانی در نایسر سنندج در دست اجرا است.

وی افزود: گرچه در دو سال گذشته برنامه‌های خوبی در این ناحیه اجرا و عملیاتی شده اما همچنان کمبودها وجود دارد و نیازهای مردم نایسر زیاد است.

"نایسر" سنندج از هرگونه فضای آموزشی، فرهنگی و درمانی مناسب محروم است کردستان| نواحی منفصل شهری سنندج غرق در مشکلات؛ پاسخگوی گلایه‌های مردم کیست؟ روایتی از محرومیت ساکنان منطقه حاشیه‌نشین نایسر سنندج

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: باید خود مردمان نواحی منفصل شهری نیز در بازسازی و بهسازی محل زندگی خود مشارکت کنند تا کارها زودتر و بهتر به نتیجه برسد.

امیری با بیان اینکه خدمات دولت در نواحی منفصل شهری سنندج و از جمله نایسر در حوزه‌های درمان، آموزش، ورزش، فضای سبز و بهسازی معابر متمرکز است، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور بنده را به‌عنوان یک فرد کُرد زبان به کردستان فرستاده تا مشکلات را از نزدیک بررسی و گزارشات لازم را جهت اقدام به خدمت وی اعلام کنم.

گفتنی است؛ دیدار با خانواده شهید نادر تقی پوریان و ماموستا حسامی امام جمعه سابق سنندج از دیگر برنامه‌های امروز معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به کردستان بود.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کنایه قابل تامل معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی
  • (ویدئو) کنایه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به رسانه‌های صهیونیستی
  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • دلیل توقیف کشتی اسرائیلی از زبان معاون حقوقی رئیس جمهور
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است