Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینا چاره‌جو مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با اشاره به وقوع قطع برق ۲۵ روستا واقع در ارتفاعات محورهای روستایی بخش کرفتوی شهرستان دیواندره به علت بارش‎ها و کولاک برف طی ۲۴ساعت اخیر، اعلام کرد: با حضور اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی این قطعی برق تا پایان عصر رفع شد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: بارش شدید برف توام با وزش باد که از شامگاه روز دوشنبه (۸ بهمن) آغاز شده، منجر به قطع برق و خاموشی ۲۵ روستای محور کرفتوی شهرستان دیواندره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اطلاع ازاین وضعیت بلافاصله تمامی عوامل اجرایی واکیپ‌های عملیات و اتفاقات شهری وروستایی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان دیواندره تجهیز شده و به مسیرهای مورد نظراعزام شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره با ذکر اینکه شدت بارش‌ها و مسدود شدن اغلب مسیرهای مواصلاتی مانع انجام عملیات شناسایی نقاط آسیب دیده شد، گفت: این امر باعث شد که عملا تا روشن شدن هوا امکان هرگونه عملیاتی از اکیپ‌های اعزامی سلب شود.

وی با اذعان به اینکه با روشن شدن هوا و شناسایی نقاط صدمه‌دیده، اقدامات لازم به منظور ترمیم این نقاط لحاظ شد، تصریح کرد: شدت بارش‌ها به حدی بود که پس از دو بار عملیات برف‌روبی صورت پذیرفته، عملیات رفع خاموشی کلید خورد.

وی در پایان با اعلام اینکه پارگی سیم در چند نقطه، کج شدن یراق‌آلات، قطع ۳ دستگاه فیدر و صدمه دیدن ۱۵ تیر از جمله عامل اصلی خاموشی برق طی ۲۴ ساعت گذشته در روستاهای تابعه شهرستان دیواندره بوده است، یادآور شد: پراکندگی روستاها از یک طرف وعدم دسترسی پرسنل به شبکه به دلیل مسدود شدن محورهای مواصلاتی منجر به بروز تاخیر دررفع خاموشی‌ها شد که باعنایت به شرایط جوی حاکم برمنطقه، این امر اجتناب ناپذیر است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد

فرماندار ریگان گفت: بر اثر بارش شدید باران در ریگان راه ارتباطی هفت روستای شهرستان مسدود شده است.

به گزارش ایسنا، مراد آبیار شامگاه ۲۸ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این روستاها در ارتفاعات و شامل کشنل، پیرکهن، بردستو، کاسکو، پیرخوشاب، بادامک و شوراب هستند.

وی افزود: با فروکش کردن باران مراحل بازگشایی این راه‌ها در شهرستان آغاز خواهد شد.

فرماندار ریگان گفت: تمامی امکانات برای خدمات‌رسانی به روستاهای شهرستان بسیج شده و دهیاران، گروه‌های جهادی و مردمی در تمامی روستاهای شهرستان ریگان استقرار دارند.

وی افزود: در روستاهایی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد، لودر و بولدوزر توسط بخشداران و بخش خصوصی مستقر شده است.

آبیار گفت: برق برخی از روستاهای شهرستان قطع شده بود که با تلاش نیروهای شرکت برق وصل شد و تمامی دستگاه‌ها در حالت آماده باش هستند.

به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر، تمامی مدارس شهرستان‌های شرق استان کرمان در بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی فردا ۲۹ فروردین ماه تعطیل است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • سرریز شدن سد خیرآباد نیکشهر
  • مسدود شدن راه ۱۵۴ روستای نیکشهر و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان