Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید شما خیلی برای دکوراسیون منزل تان هزینه کرده باشید و وسایل لوکس و زیبایی هم داشته باشید اما دکوراسیون منزل تان آنقدر که باید زیبا باشد نیست، اشتباهات دکوراسیونی که ناخواسته مرتکب شده اید باعث شده اند تا دکوراسیون منزل تان رضایت بخش و ایده آل نباشد.

بیشتربخوانید: آشنایی با دکوراسیون زمستانی خانه

نصب تابلو در ارتفاع بالا

نصب کردن تابلوها در ارتفاع خیلی بالا یکی از بزرگترین و زشت ترین اشتباهات دکوراسیونی است، تابلوها را باید طوری نصب کنید که برای نگاه کردن آن ها لازم نباشد اصلا سرتان را بالا بگیرید و یا میتوان گفت تابلوها باید همسطح چشم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از حد ست کردن

اینکه فکر میکنید همه وسایل باید از یک رنگ، یک طرح و یک برند باشند اشتباه است و خیلی زود تکراری و خسته کننده میشوند مثلا لازم نیست مبلمان و ناهار خوری دقیقا یک رنگ و یک طرح داشته باشند باید کمی خلاقیت به خرج دهید.

کوسن های فراوان روی مبلمان

کوسن ها مبلمان های ساده و خنثی را جذاب میکنند اما وقتی شما روی مبلمان تان را پر از کوسن های رنگارنگ میکنید مهمان هایتان مجبورند برای نشستن همه آن ها را روی زمین بریزند و این اصلا زیبا نیست.

استفاده از یک رنگ در دکوراسیون

هیچوقت فقط از یک رنگ برای هیچکدام از قسمت های خانه تان استفاده نکنید مثلا اگر اتاق خواب تان کلا صورتی رنگ باشد کسل کننده میشود ولی اگر صورتی و سفید را ترکیب کنید فوق العاده خواهد شد.

مبل ها را کنار دیوار نچینید

چیدن مبل ها کنار دیوار اصلا جالب نیست و بسیار حالت رسمی دارد برای زیباتر شدن منزل و بیشتر شدن حس صمیمیت باید مبل ها را حالت گرد بچینید.

منبع: نمناک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها مد روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان در واکنش به تصمیات داوران در بازی‌های این تیم و گلایه از آنها اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در طول فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فقط روی مسائل فنی متمرکز شویم اما هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و هفته‌ها را حساس‌تر می‌بینیم، اتفاقات شگفت انگیز بیشتری را شاهد هستیم که پرسش‌های مبهم ذهن مان را تکمیل‌تر می‌کند.

عطایی ادامه داد: به اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر که نتایج بازی‌های ما را به ضرر ما تغییر داد، نگاه کنید. همه کارشناسان داوری متفق القول بر این باورند که امتیازهای فراوانی از تیم ما کسر شده است؛ از پنالتی‌هایی که هر بازی برای ما نمی‌گیرند تا تصمیم‌هایی که به ضرر ما گرفته می‌شود و گل‌های ما را نادیده می‌گیرند. چطور ما باید همه این اشتباهات را سهوی و غیرعمدی تلقی کنیم؟ چگونه است که همه این اشتباهات باید به ضرر ما شود و حتی یک اشتباه داوری به سود ما نیست اما همیشه رقبای ما از اشتباهات داوری سود می‌برند؟ اگر قرار نیست تیم بی‌پناهی مثل چادرملو به لیگ برتر صعود کند به ما اطلاع دهند.

مدیرعامل چادرملو اردکان سپس به لغو بازی استقلال ملاثانی و فجر شهیدسپاسی اعتراض کرد و گفت: مگر بار اول بود که استقلال ملاثانی میزبانی می‌کرد؟ چطور همه بازی‌های خانگی این تیم، بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد و حالا که به مقطع تعیین‌کننده فصل رسیده‌ایم، به یکباره امکان میزبانی این تیم، سلب می‌شود؟ پرسش من از برگزارکنندکان مسابقات این است که آیا اتفاقی که در اهواز افتاد، فیرپلی ورزشی است که همه تیم‌ها بازی کنند و یک تیم که در رقابت با چند تیم است با آگاهی از همه نتایج و بدون اضطراب بازی نکند؟

عطایی در پایان گفت: وظیفه من و تمام ارکان باشگاه، دفاع از حق مردم شهر اردکان و استان یزد است. من فقط می‌خواهم بدانم در این فوتبال، کسی نیست که به فریاد تیم‌های مظلوم برسد و به اجرای عدالت در روزهای پایانی و سرنوشت ساز لیگ کمک کند؟

دیگر خبرها

  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!
  • قیمت دکور مغازه چگونه تعیین می شود؟
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد
  • پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!