Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ زلاتکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار برابر سپیدرود رشت در جام حذفی اظهار داشت: در تیم شاهد حضور نفرات جدیدی بودیم و به همین دلیل در گردش توپ نیاز به سرعت بیشتری داریم اما در نهایت هم از بازی و هم از نتیجه راضی هستیم و آرزو داریم که سپیدرود به خوبی برای بقا در لیگ بجنگد و ما هم کارمان را هم در لیگ و هم در جام حذفی ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتکو در مورد اینکه این پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مسابقه می‌دهد،‌ گفت: پرسپولیس یکی از کاندیداهای سومین قهرمانی در لیگ برتر است. همانطور که قبلا گفتم ما تعداد قابل توجهی بازیکن جدید داریم که باید بازی کنند و هماهنگ شوند. در مسیر خوبی هم قرار داریم و سریعتر از فصل گذشته پیش می‌رویم. ما فعلاً سه بازیکن ملی‌پوش‌مان را در اختیار نداریم و با بازگشت آنها و بازی‌هایی که در خانه داریم، به چیزی که مدنظر داریم خواهیم رسید.

مربی پرسپولیس در مورد دلیل عدم حضور بازیکنان ملی‌پوش این تیم در دیدار با سپیدرود تصریح کرد: این‌ بازیکنان از طرف سرمربی تیم استراحت گرفتند و از فردا به تمرینات اضافه می‌شوند.

زلاتکو ایوانکوویچ در واکنش به سوال خبرنگاری که از او درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌ها پرسید، گفت: صعود تا مرحله نیمه نهایی در هر تورنمنتی نتیجه خوبی است. ایران تیم ملی خوبی دارد، اما به هر حال با وجود شرایطی که حاکم بود، آنطور که باید نتیجه‌گیری نشد. می‌شد بهتر از این نتیجه گرفت. بیشتر از این مایل نیستم در این مورد نظر بدهم.

زلاتکو در این باره که نوراللهی با وجود مصدومیت در زمین ماند و به بازی ادامه داد گفت: نوراللهی خودش خواست به بازی ادامه دهد و بیرون نیاید. حتی بازیکن تعویضی را هم آماده کرده بودیم که وارد زمین شود، اما به خواسته نوراللهی احترام گذاشتیم. سپیدرود تیم خوبی دارد و چیدمان خوبی در زمین داشت. با این وضعیت معتقدم این تیم در لیگ باقی خواهد ماند. مربیان سپیدرود در مسیر خوبی قرار گرفته‌اند می‌خواهند تیم قابل احترامی در لیگ داشته باشند.

مربی پرسپولیس در پایان در مورد عملکرد بودیمیر و مهدی شریفی دو بازیکن جدید تیمش یادآور شد: شریفی حدود شش ماه است با تیم تمرین می‌کند. او در زمانی که با پرسپولیس قرارداد امضا کرد تصمیم گرفت کنار تیم باشد و جای دیگری نرود. شریفی بازیکن بسیار ارزشمندی است و به همین خاطر باشگاه تصمیم گرفت با او قرارداد امضا کند. الان به طور کلی در لیست ما 16- 17 بازیکن وجود دارد که همه به طور یکسان برای قرار گرفتن در ترکیب یازده نفره تلاش می‌کنند و این سرمربی است که در نهایت ترکیب اصلی را انتخاب می‌کند ولی با توجه به اینکه ما سه جام شرکت می‌کنیم، این تعداد بازیکن خوب مورد نیاز است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جام حذفی پرسپولیس تهران زلاتکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس