Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ودود حیدری مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پس از حضور در مناطق سیل‌زده‌ی خوزستان درباره اقدامات این قرارگاه در سیل اخیر استان خوزستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از ساعات اولیه وقوع سیل، خدمت‌رسانی را با ورود جهادگران همکار با قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اقدامات جهادگران در دو روز گذشته در مناطق سیل‌زده خوزستان انجام شده و همچنان در ۲۵ روستا ادامه دارد، تصریح کرد: از آغاز عملیات ۱۵ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ جهادگر با حمایت قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کار خود را شروع کردند.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدام نخست خدمت‌رسانی توسط جهادگران در مناطق سیل‌زده را شناسایی نقاط آسیب‌دیده عنوان کرد و افزود: عمده نقاط آسیب‌دیده در شهر‌های سوسنگرد، هویزه، حمیدیه، شوش است.

حیدری با اشاره به اینکه منازل و زمین‌های کشاورزی در این مناطق دچار آبگرفتگی شده‌اند، افزود: علاوه بر آسیب منازل و وسایل، دام‌های مردم نیز در معرض آسیب قرار گرفته است.

وی درباره خدمات ارائه شده گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده خوزستان گفت: جابه‌جایی مردم حادثه‌دیده و وسایل اولیه زندگی‌شان از محل حادثه به محلی امن، ترمیم سیل‌بند‌ها در مناطق آسیب‌دیده، طبخ غذای گرم در محل‌هایی در شهر‌های سوسنگرد، هویزه و رفیع از فعالیت‌های جهادگران در این مناطق است.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه از ابتدای وقوع سیل ۲ هزار بطری آب معدنی بین مردم توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در دو روز گذشته، ۶ هزار پرس غذای گرم در وعده‌های ظهر و شب بین مردم توزیع شده که در روز‌های آینده نیز این طبخ و توزیع توسط جهادگران ادامه خواهد داشت.

حیدری در پایان یادآور شد: روستا‌های شریعتی، شهرکرد، غوابش، جرگه سیدعلی، جلالیه شمالی، حاجیه، چولانه، سویدانی، دشت آزادگان، رفیع، آلبوعفری، شاکریه، هوفل شرقی و غربی، علی‌آباد، عصافره، بستان و سوسنگرد از جمله روستا‌هایی هستند که جهادگران در حال ارائه خدمت هستند و ما نیز تا بهبود اوضاع بهمراه گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی