Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:16:56 GMT

چرا دانشمندان شهاب سنگ ها را مطالعه می کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۸۹۹۹

چرا دانشمندان شهاب سنگ ها را مطالعه می کنند

دانشمندان با اعلام این خبر گفتند با وجود افزایش اصابت شهاب سنگ ها به کره زمین هنوز جای نگرانی نیست چون اکثر برخوردهای عظیم هر چند میلیون سال یک بار اتفاق می افتد.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، طبق مشاهدات دانشمندان در سال‌های اخیر میزان اصابت شهاب سنگ‌ ها به زمین دوبرابر شده است. میزان بارش شهاب سنگ در 290 میلیون سال اخیر نسبت به دوره 700 میلیون سال پیش از آن دوبرابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانشمندان با اعلام این خبر گفتند با وجود افزایش اصابت شهاب سنگ ها به کره زمین هنوز جای نگرانی نیست چون اکثر برخوردهای عظیم هر چند میلیون سال یک بار اتفاق می افتد.

 

پژوهش های سازمان فضایی آمریکا، ناسا نشان می دهد شهاب سنگ ها تهدید جدی برای کره زمین محسوب نمی شوند. دانشمندان همیشه برخورد شهاب سنگ به زمین را برای مطالعه چگونگی انقراض دایناسورها بررسی می کنند.

 

یکی از نظریات موجود در انقراض دایناسورها برخورد شهاب سنگ های عظیم به کره زمین است. گفته می شود حدود 65 میلیون سال پیش گونه های جانوری و گیاهی زمین به خاطر اصابت شهاب سنگ های عظیم از بین رفتند.

 

منبع: ساینس دیلی

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دهه فجر خبرگزاری شبستان نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر شیراز کانون های مساجد اردبیل ایران دایناسور شهاب سنگ سقوط شهاب سنگ ناسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیمایی عظیم‌الجثه با قدرت بی‌نظیر و ظرفیت فوق‌العاده (فیلم)



منبع:پیج flightengineers

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بمب‌های آمریکایی در غزه (فیلم) ترسناک‌ ترین لحظات پروازهای هوایی 2024 (فیلم) خورشید گرفتگی کامل از داخل هواپیما (فیلم)

دیگر خبرها

  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند
  • لحظه برخورد بمب عظیم اسرائیل به شرق غزه
  • لحظه برخورد بمب عظیم اسرائیل به غرب غزه
  • خیل عظیم مردم بر سر مزار شهیدی در دل کویر بردسکن
  • هواپیمایی عظیم‌الجثه با قدرت بی‌نظیر و ظرفیت فوق‌العاده (فیلم)
  • همه‌گیری بعدی احتمالا از ویروس آنفلوانزا ایجاد می‌شود
  • هشدار دانشمندان: همه‌گیری بعدی احتمالا از ویروس آنفلوانزا ایجاد می‌شود