Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در بازدید از طرح در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم با ابراز خرسندی از ساخت این مرکز در قم، اظهار داشت: نسل کنونی باید هرچه بیشتر با دستاورد‌های انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای والامقام آَشنا شود تا بداند دشمنان هیچگاه بیکار ننشسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: موزه دفاع مقدس مکانی ارزشمند برای ترویج روحیه ایثار و شهادت است و ضرورت دارد نسل جوان بیش از پیش با دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی آشنا شود.
وی خاطرنشان کرد: در ساخت و چینش محتوای این موزه باید از موزه‌های پرمخاطب و فاخر کشورهای دیگر الگو گرفته شود تا شاهد تاثیرگذاری بالا و جذب مخاطبان بیشتری نه تنها از شهر مقدس قم بلکه از نقاط مختلف کشور و جهان در این مرکز فرهنگی باشیم.
امام جمعه موقت قم گفت: ضرورت دارد تحولات مهم و عظیمی که پس از انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده، از زوایای مختلف علمی، زیرساختی و غیره در این موزه به تصویر کشیده شود تا همگان با این تحولات آشنا شوند و لذا حوزه های علمیه هم در کنار دیگر نهادها و سازمان ها در این موضوع همکاری کامل خواهد داشت.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز در این بازدید، گزارشی از فراز و نشیب مباحث اعتباری، عمرانی و زیربنایی احداث مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس ارائه کرد.
احمد حسینیی افزود: تاکنون حدود 50 تن از مسئولان کشوری و مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف استان از این طرح بازدید کرده اند و امیدواریم با همدلی موجود و رایزنی های صورت گرفته شاهد تسریع در موزه آرایی و روند احداث و بهره برداری از موزه در موعد مقرر باشیم.
ساخت باغ موزه دفاع مقدس قم به عنوان یکی از برکات و دستاوردهای سفر تاریخی سال 89 رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم بود که در سال 92 روند اجرایی این طرح به دلیل عدم تامین بودجه لازم متوقف شد. بنای اصلی طرح درمساحتی به ابعاد 8 هزار مترمربع احداث می شود که درکل محوطه با مساحتی حدود 30هکتار دراختیار مردم قم و زائران قرار خواهد گرفت، دراین مکان فضاهای سبز، استراحتگاه، مکان‌های آموزشی، معنوی، نمایشی، فرهنگی، نمادهای ارزشی دفاع مقدس و مکان‌های هنری و تفریحی در نظر گرفته شده است.
1175 /
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انقلاب اسلامی دفاع مقدس قم نسل جوان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت سال جدید سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، حجت الاسلام ناجی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب ، مسلم فکری رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران و جمعی از پرسنل سپاه با حضور در منزل جانبازان سرافراز باب اله برجی و حاج یحیی صادقی و رزمندگان دوران دفاع مقدس آقایان محمود دولتی و جواد مولودی از ایثار و فداکاری و صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

سرهنگ کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این دیدارها ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آنان را سند افتخار انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس مردم سرافراز ایران اسلامی دانسته و گفت : جانبازان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس برگ افتخار ایران اسلامی و نشانه عزت و اقتدار ملتند .

 

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس