Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن به صورت ویژه برای قم و روحانیت نقشه کشیده است، گفت: دشمن قصد دارد عمامه‌ها را بی‌اعتبار کرده و جوانان و جامعه را از روحانیت دور کند. آفتاب‌‌نیوز : کاظم صدیقی ظهر امروز در همایش ائمه جماعات مساجد استان که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: انسان در تنهایی گرفتار غفلت می‌شود اما در جمع می‌تواند بهتر به سوی خدا حرکت کند، موجودات با ذکر به سوی خدا می‌روند و حرکت به سوی خدا حرکت خاموش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت و نقش ائمه جماعات بیان کرد: ائمه جماعات از محورهای جامعه هستند و هر اندازه که جاذبه ائمه جماعات بیشتر باشد جمعیت بیشتری جذب خواهد شد، عالم باید دلبر و عاشق پرور باشد و اگر خود امام جماعت عاشق نباشد نمی‌تواند عاشق پروری کند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه دشمن به صورت ویژه برای قم و روحانیت نقشه کشیده است، ادامه داد: دشمن قصد دارد عمامه‌ها را بی‌اعتبار کرده و جوانان و جامعه را از روحانیت دور کند.
امام جمعه موقت تهران با بیان این که انسان باید بندگی را سرلوحه زندگی خود قرار دهد، گفت: خداوند در موضوع تولید و تبلیغ علم در قرآن کریم رهنمودهای صریحی دارد، هر عالمی برای امامت و تبلیغ و پناه بودن مردم شایستگی ندارد و عالمی به درد مردم می‌خورد که اهل ذکر توجه و حضور باشد.
صدیقی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب، رهبری مدبر و شجاع است که خداوند به ایشان آرامش داده است اما از مسئولینی که فساد را دامن می‌زنند خون جگر دارند، روحانیت به عنوان سربازان امام عصر (عج) باید وظیفه هدایت جامعه را به خوبی انجام دهند.
وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزود: هدف از خلقت انسان عبودیت الهی است، در قرآن کریم غفلت منشأ تمام گرفتاری‌ها معرفی شده است و قرآن انسان را از غفلت پرهیز می‌دهد.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: قیام انبیای الهی برای این بود که جامعه را از ذلت دیگر پرستی به بندگی خدا دعوت کرده و جامعه را متحول کنند، هدف انبیا تبدیل جامعه غافل و فراموش کار به جامعه ای هوشیار بوده است.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهمیت نماز در اسلام خاطرنشان کرد: رمز این که محراب پایین قرار داده شده این است که امام خود را از همه پایین تر بداند، هر کس عارف تر باشد بنده تر خواهد شد و نمود الهی در آن بیشتر می‌شود.
صدیقی با بیان اینکه امام جماعت پدر محله، پناهگاه جوانان و اصلاح گر محله است، ادامه داد: هر امام جماعتی قطب محله است و باید به عنوان سرباز امام زمان (ع) بوی حضرت را بدهد و خوی حضرت را در خود تقویت کند، بنای اسلام بر حضور و فعالیت‌های اجتماعی است از این رو بر نماز جماعت تأکید ویژه دارد.
وی گفت: ائمه جماعات باید افراد را از محیط غفلت به محیط هوشیاری و بیداری بکشانند و در جذب افراد به صورت حداکثری فعالیت کنند.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به لزوم مقابله با آسیب‌های فضای مجازی بیان کرد: امروز دشمن با شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها تا خانه‌های ما آمده است و این فضا به فرموده رهبری قتلگاه جوانان شده است.
امام جمعه موقت تهران گفت: روحانیت باید در برابر هجوم عظیم دشمنان به دین و معنویت ایستادگی کند، راه مقابله با فسادهای اقتصادی و مشکلات اجتماعی آباد کردن مساجد و تقویت معنویات است.
منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کاظم صدیقی روحانیت قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد

فرماندار بیرجند گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری بیرجند اظهار داشت: اکثر مردم ما فهمیم هستند و با کمترین تذکری برای رعایت قانون عفاف و حجاب همراهی می‌کنند و این نشان می‌دهد که عمدتاً فریب خورده هستند در این راستا کمتر با مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از جامعه اداری انتظار می‌رود که در تراز اسلامی باشند، گفت: پشت سر بی‌حجابی تحمیلی سیاست‌های استکباری و استعماری است که باید هوشیار  بوده و در پازل دشمن بازی نکنیم. 

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوب و جهشی در سطح کشور و استان انجام شده است، افزود: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم.

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

فاضلی‌فرد با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد به جمله طلایی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود بیشتر پی می بریم و سپاه شناسنامه یک ملت است و در بدترین شرایط تاریخی به دستور امام راحل شکل گرفت و بارهای سنگینی را در سخت‌ترین شرایط به دوش کشید و پیروز میدان هم شد.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را بهم ریخت و قدرت بازدارندگی اسرائیل را منهدم کرد و امروز قدرت نرم ملت ایران جهان شمول شده و این عزت ارزان به دست نیامده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه اصولاً در هر امری نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: در یک خانواده فرزندانی که تربیتی شدند بازهم نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه قدم اول پیروزی انقلاب بر جریان‌های اسلامی و به معجزه نزدیک‌تر بود، افزود: در این امر مهم نیز نیروی انسانی بود که توانست این نهضت را با خون خود بر خواسته‌های استعمارگران غالب کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در دشمنی بالاتری نمره را می‌گیرند، تصریح کرد: چرا که حواسشان بسیار جمع بود و اولین کاری که شروع کردند ترور انسان‌های کارآمد و هدفمند بود و دشمن حواسش جمع است که نیروی انسانی کارآمد را جمع کند و هر جا آدم متعهدی است از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه امام تأکید داشتند که نگذارید انقلاب‌ به دست نامحرمان بیفتد، یادآور شد: باید از راه‌های مختلف هر چه دشمن کار  کرده را خنثی کنیم و دولت اسلامی وقتی نقش خود را درست اجرا کرد جامعه ما اسلامی می شود که در این راستا نشانه هایی در دولت سیزدهم وجود دارد اما کافی نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود.

انتهای پیام /253

دیگر خبرها

  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • مماشات با کاظم صدیقی و علیرضا پناهیان مردم را به دین و نظام بدبین کرده
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است