Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:42:04 GMT

طرز تهيه خوراک نودل با مرغ

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۹۸۶۵

طرز تهيه خوراک نودل با مرغ

خبرگزاري آريا -

طرز تهيه خوراک نودل با مرغ و قارچ
اين خوراک بسيار سريع و راحت آماده مي شود و مناسب زماني است که فرصتي براي آشپزي کردن نداريد.
مواد لازم براي تهيه خوراک نودل با مرغ :
سينه مرغ نگيني خرد شده 2 تکه فلفل دلمه اي رنگي خلالي خرد کرده 2 تا 3 عدد قارچ خرد شده 400 گرمنودل با طعم دلخواه3 بسته سير رنده شده2 حبه پودر سيرکميفلفل سياهبه مقدار لازمسويا سس4 قاشق غذاخوري
طرز تهيه خوراک نودل با مرغ :
ابتدا سينه هاي مرغ را داخل تابه بريزيد و کمي نمک و فلفل سياه و پودر سير به آن اضافه کنيد و بگذاريد بپزد ولي سرخ نشوند سپس قارچ ها اضافه کنيد و تفت بدهيد بگذاريد آب آن تمام شود حالا سير را اضافه کنيد و مواد را حسابي سرخ کنيد و سپس فلفل دلمه اي خلالي را تفت بدهيد و قاطي مواد بريزيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نودل ها را مانند ماکاروني داخل آب جوش بريزيد و بعد از نرم شدن آن را آبکش کنيد و به مواد داخل تابه اضافه کنيد و ادويه هاي داخل بسته هاي نودل را در اين مرحله اضافه کنيد و کمي سويا سس به خوراک اضافه کنيد و خوب مخلوط کنيد، حالا خوراک نودل تان آماده شده است نوش جان کنيد.
گردآوري: بخش آشپزي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی فریمان در حاشیه بازدید از واحد‌های تولید خوراک دام شهرستان گفت:در شهرستان فریمان ۴ واحد تولیدی خوراک دام و یک واحد تولید مکمل خوراک دام فعال وجود دارد که ۳ واحد تولیدی تولیدات شان از نهاده‌های دامی و یک واحد تولیدی تولیداتش از ضایعات کارخانه جات صنایع غذایی است.

دکتر سیدحبیب حسینی با اشاره به این که میزان تولید واحد‌های فعال در شهرستان بیش از نیاز دامداران منطقه است و مازاد آن به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شودافزود: دامپزشکی در کنار واحد‌های تولیدی و در راستای کمک به تولید و رفع موانع تولید همراه با رعایت موازین بهداشتی در محصول نهایی از هیچ اقدام و کمکی فروگذاری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند