Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

مرد هوس باز براي خودش محدوديتي نمي‌شناسد‎
مردان هوس باز چه خصوصياتي دارند؟ بسياري از دختران جوان به دنبال شناخت مردان هوس باز هستند و مي خواهند بدانند مردي که به او دل بسته اند مرد هوس باز است يا نه در ادامه راه شناخت مردان هوس باز را بيان خواهيم کرد.
مردي که شما را فقط براي رابطه جنسي مي خواهد
به اين نکته توجه داشته باشيد که بطور معمول روابطي که در آن رابطه‌ جنسي پيش از ازدواج اتفاق بيفتد معمولا با مشکل مواجه مي‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در رابطه اي هستيد که بطور مداوم از شما درخواست رابطه جنسي مي شود، آگاه باشيد که طرف مقابلتان فقط بدنبال اينگونه روابط با شماست و اگر اين وضعيت ادامه پيدا کند وضعيت شما بدتر و ارزش فردي شما زير سوال خواهد رفت. دفت کنيد که اگر شما براي فرد مهم باشيد، قطعا براي تغيير رفتار خود با شما همکاري خواهد کرد پس با او صحبت کنيد و اگر اينکار را نکند، بهتر است که از دست شما ناراحت شده و ترکتان ‌کند.
متعهد نمي‌ شود
مردها با دلايل مختلفي به رابطه متعهد نمي شوند. دقت داشته باشيد که اگر مردي فقط به قسمت جسمي و فيزيکي يک رابطه علاقمند است به اين معنا است که مسئوليت يک رابطه واقعي را قبول نخواهد کرد. علت ديگري که يک مرد متعهد نمي‌شود، مي‌تواند اين باشد که مايل است با هر تعداد زني که مي‌تواند، رابطه‌جنسي داشته باشد.
زير قول و حرفش مي زند
مردي که فقط حرف ميزند واقعا غيرقابل تحمل است. اين درست است که ما زنان با حرف زدن مردان به راحتي گول مي‌خوريم. اما در درازمدت ديگر ذله مي‌شويم. مردان ممکن است خيلي راحت روزي هزاربار بگويند دوستمان دارند. اما اگر واقعا کاري در جهت دوست داشتنمان انجام ندهند، بطور غير مستقيم نشانه هاي مرد هوسباز را از خود بروز داده‌اند. اينگونه رفتار يعني اينکه واقعا دوستمان ندارند و فقط مي‌خواهند آن لحظه بطور مقطعي براي خواسته خودشان مخ‌مان را بزنند! مردي که دوست داشتنش را با عملش هم نشان بدهد يک گوهر کمياب و خواستني‌ست. به دنبال اين باشيد که طرف مقابلتان دوست داشتنش را به شما نشان دهد. گفتن «دوستت دارم» با نشان دادن آن تفاوت بسيار دارد. دقت کنيد که بيان دوستت دارم ممکن است صرفا به اين دليل که وي به دنبال رابطه‌ جنسي است، عنوان شود نه اين که واقعاً از ته قلب دوستتان دارد.

مرد هوس باز شما را فقط براي رابطه جنسي مي خواهد ‎
شما را با دوستان و خانواده خود آشنا نمي‌ کند
اين نکته را در نظر داشته باشيد که مردها در معرفي دختري که به او علاقه دارند به مادرشان، بسيار دقيق هستند. بطور معمول فقط دختري را معرفي مي‌کنند که با وي رابطه جدي داشته باشند. اگر مي‌بينيد طرف مقابل شما مدام شما را خارج از برنامه‌هايي که با خانواده يا دوستانش دارد نگه مي‌دارد، بيشتر مراقب باشيد. چرا که اگر در يکي دو مورد از اين برنامه‌ها شما را ببرد، اين امکان وجود دارد که بسياري از موقعيت‌هاي او با زنان ديگر را از بين ببريد.
مردي که براي خودش محدوديتي نمي‌شناسد
مردي که براي خودش هيچ محدوديتي نشناسد. مرد جسور در راه رسيدن به خواسته‌هاي غيراخلاقي چنين مرداني شايد در نگاه اول جذاب بنظر برسند و شبيه همان شواليه جسور روياهايمان باشند. چون ما زنان عاشق جسارت مردان هستيم. مخصوصا اگر اين جسارت سر تصاحب ما باشد! (قبول کنيد که در اين زمينه گاهي هوسبازي ما زنان هم دخيل است.)، ولي اين صفت بسيار خطرناک است. مردي که براي خودش محدوديت نشناسد به خودش اجازه مي‌دهد با ما هرگاه هرطور دلش خواست رفتار کند. او برايش اهميتي ندارد اگر يک روز زن ديگري نظرش را جلب کرد به سمتش برود و با او وقت بگذراند. چون هيچ چيز و هيچ کس را بعنوان مانعي سر راه احساسات زودگذرش نمي‌داند.
مرد خودخواه
يکي ديگر از نشانه هاي مرد هوسباز، خودخواهي است؛ اگر با مردي روبرو هستيد که حس مي‌کند آسمان باز شده و او همچون فرشته‌ به زمين نزول کرده است، بايد بگوييم جزو بدشانس‌ترين زنان هستيد. از آنجايي که مرد خودخواه خودش و اعمال خودش را بهترين مي‌داند پس به خودش اجازه مي‌دهد براي کسب رضايت خودش دست به هرکاري بزند. انگار همه بنده لذت و خوشي او باشند.
فقط ساعت هاي بخصوصي به شما زنگ مي‌ زند
ساعت رابطه‌ جنسي به ساعتي گفته مي شود که فرد، وقت خوشگذراني با دوستان، کار کردن يا هر مشغله ديگر خود را به اتمام رسانده و در پي رابطه‌ جنسي است. اين ساعت براي افراد و گروه‌هاي سني مختلف، متفاوت است. بعنوان مثال اگر فقط 2 شب به بعد با شما تماس مي گيرد بايد هوشيارتر عمل کنيد.
گردآوري: بخش زناشويي بيتوته

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند! 

خبر ناخوشایندی که کام دانش‌آموزان را تلخ می‌کند
نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی


تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!


مالیات عجیب و فوق نجومی برای یک خودروی ۱۲ساله


فضائلی این دستخط رهبری را برای اولین بار منتشر کرد


حیوان خانگی جدیدی که قیمتش میلیاردی شد!


با این خودرو، هر ۱۳۰۰کیلومتر یکبار به پمپ بنزین بروید


آماری تاسف‌بار از قربانیان تصادفات نوروز


مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند


ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد


نقشه‌ای که راز یک انفجار کهکشانی بزرگ را برملا کرد!


جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!


سقف‌ جدید برداشت از حساب‌های بانکی ابلاغ شد


این ۶ استان کشور منتظر تشدید بارش باشند
این ۲ کار را کنار خیابان انجام دهید، حسابی جریمه می‌شوید!


عکس‌های جدید از امیر تتلو در دادگاه انقلاب


تصمیم خبرساز مجلس برای املاک، خودرو، طلا و ارز
سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران