Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@23:42:35 GMT

دلیل مرگ دختر جوان بوشهری

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۰۰۹۳

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: علت مرگ غیرمنتظره دختر جوان بوشهری که پس از عمل جراحی ترمیمی بینی در یکی از بیمارستان های غیردانشگاهی این شهر رخ داد، در دست پیگیری است.

به گزارش صدای ایران، سید مجید حسینی روز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر با تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده داغدار این مرحومه هم راستا با سایر نهادهای قضایی و انتظامی از همه ظرفیت خود برای تببین این حادثه استفاده و با هر نوع کوتاهی یا تخلف بدون هیچ گونه مسامحه ای برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی موضوعاتی که در فضای مجازی در مورد علت مرگ این جوان از جمله داروی تاریخ گذشته و غیره انتشار یافته را تائید نکرده و همچون سایر نهادهای مرتبط منتظر اعلام نتیجه کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی است. 
'سوزان کریمی' دختر جوان بوشهری هفتم بهمن ماه جاری در یکی از بیمارستان غیر دانشگاهی این شهر پس از عمل جراحی بینی جان داد که این موضوع بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی داشته است. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دختر جوان بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: عموم مردم می توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
درخشان افزود: این جشنواره  ۳۱ اردیبهشت به همت قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در بخش های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی(موبایلی و دوربین حرفه‌ای) انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تاثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی(در راستای جوانی جمعیت)  برگزار می شود.


دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • جوان یزدی ناجی بیماران نیازمند عضو شد
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود