Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سعیدی‌پور مدیر پردیس سینمایی «آزادی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال مخاطبان از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت:  خوشبختانه جشنواره امسال با شروع خوبی همراه بوده و هرچند که برای سینماهای مردمی بلیت روزفروش در نظر گرفته نشده بود، اما با تدبیر مسیولان جشنواره این مشکل حل شد و ما در سینما آزادی از شب قبل چهارشنبه۱۰ بهمن ماه سانس فوق‌العاده داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولین سانس فوق‌العاده در روز اول جشنواره برای فیلم سینمایی «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی بود که این فیلم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بود.

سعیدی‌پور تاکید کرد: امروز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه هم فیلم سینمایی «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی با استقبال مخاطبانی که موفق به خرید بلیت از جشنواره نشده بودند همراه بود اما با توجه به اینکه آخرین سانس نمایش فیلم در پردیس ملت ساعت ۲۳ شب است و سالن برای ساعت یک بامداد آماده می‌شد تصمیم گرفتیم تا سانس فوق‌العاده را فردا جمعه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۳ برگزار کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند.  

وی تاکید کرد: البته این امکان وجود دارد که فیلم های «جاندار» و «درخونگاه» نیز به سانس فوق‌العاده کشیده شود.

مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره چگونگی فروش بلیت‌های سانس فوق‌العاده توضیح داد: مجبور هستیم بلیت‌های سفید را برای صندلی‌هایی که بنابه دلیلی خریدار قبلی به سینما نیامده است و یا کسانی که تمایل به نشستن روی زمین دارند بفروش رسانیم. قیمت بلیت‌های سفید همان ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4529809 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر سینما آزادی فیلم سرخ پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان

رئال مادرید موفق شد در ضربات پنالتی، منچسترسیتی را شکست دهد.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • با شروع اردیبهشت به تماشای قدیمی‌ترین بارش شهابی بنشینید
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران