Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق من سیتی، هم تیمی مرتضی پورعلی گنجی در العربی قطر خواهد بود.

طرفداری- ویلفرد بونی، مهاجم 30 ساله ساحل عاجی سوانزی که جایگاهی در این تیم ندارد، در خاورمیانه به فوتبالش ادامه می دهد.

وب سایت باشگاه العربی قطر اعلام کرد که با قراردادی قرضی به مدت شش ماه، ویلفرد بونی را از سوانزی به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بونی که سابقه حضور در منچسترسیتی را دارد، در این فصل، جایگاه ثابتی در تیم چمپیونشیپی سوانزی نداشت. بونی پس از مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی ایران، دومین خرید العربی در روز 31 ژانویه بوده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد

مراسم سی و یکمین سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی (ره) با عنوان میراث مرتضی به همت بنیاد روایت فرهنگی فتح امروز ۲۷ فروردین ماه با حضور جمعی از اهالی قلم و مسئولین در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم پس از ۴۴ سال نخستین فیلم ساخته شده شهید مرتضی آوینی برای اولین بار رونمایی و اکران شد.

سردار علیرضا افشار مسئول روابط عمومی شورای مرکزی جهاد سازندگی و سرتیپ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در این مراسم گفت: شهید آوینی بسیار بر روی هنر متعهد تاکید داشت‌ شاید بتوانیم هنر را از جهت رویکردی به سه بخش تقسیم کنیم. هنر رویکردی، هنر آزاد که هیچ قید و بندی ندارد و از سوی استکبارات جهانی هدایت می‌شود و هنر سوم هنر متعهد است که به انسانیت و حقیقت تعهد دارد که شهید آوینی پرچم دار چنین عرصه ای بود.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما کمونیستم‌ها و دیگر گروه ها را داشتیم که برای خودشان فعالیت می‌کردند و شناخت چنین گروه‌های منافقی سخت بود. 

وی افزود: شهید آوینی بیشتر تحت تاثیر اندیشه‌های حضرت امام (ره) متحول شد. این تحول آنقدر تاثیر شد که با قلم خود و تصاویری که از عرصه جهاد و شهادت به جامعه منعکس میشد توانست فرهنگ ایثار را ترویج دهد‌. وی همیشه سینمای تجاری را محکوم می‌کرد. 

سردار افشار مطرح کرد: شهید آوینی در عرصه هنر با اینکه تعهد داشت و در عرصه سینما صاحب نظر بود اما فاصله ایشان با دستگاه‌های قضایی بیشتر شد در آن زمان ممنوع التصویر شدند. 

این مسئول بیان کرد: فیلم‌های شهید آوینی پیام داشت و تاثیرگذار بود. وی در عین حال هنرمند بود اما قلم ایشان هنرمندانه تر بود که در نتیجه شهید اهل قلم شد. از این رو باید کاری کنیم که فیلم مستند چنین پیامی را انتقال دهد.

وی افزود: امروز شرایط جنگ فلسطین را داریم اما چقدر از این مسائل فیلم داریم؟ بنظرم دوستانی که می‌توانند فیلم‌هایی را که از غزه و فلسطین اشغالی جمع‌آوری کرده و با همان رویکردی که هستند رویشان کار کنیم تا این فیلم‌های در سطح بین‌المللی و جهانی تاثیر گذار باشد و این اقدام شدنی است. همچنین ایده‌ها و قلم شهید آوینی نقش تعیین کننده و نقش اول را داشت.

سپس گروه هم‌خوانی تسنیم البرز دو اثر را با حال و هوای نوستالژیک دهه ۶۰ اجرا کردند.

در ادامه این مراسم فیلمخانه ایرانی مستندی با عنوان دهکده برزخ را نمایش داد‌.

درحال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • بازگشت مهرزاد به اردوی والیبال نشسته
  • نخستین فیلم شهیدآوینی پس از ۴۴ سال روی پرده رفت
  • رسمی؛ فلیپه اندرسون یوونتوس را دور زد و به پالمیراس پیوست
  • اولین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد
  • نخستین مستند شهید آوینی پس از ۴۴ سال رونمایی شد
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • رسانه‌های رژیم اشغالگر: به سمت یک واقعه اساسی می‌رویم که چهره جنگ را تغییر خواهد داد
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • منچسترسیتی - لوتون؛ ترکیب رسمی