Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجفی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۱۲ پروژه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی سه پروژه آغاز خواهد شد.

وی افزود: بهره‌برداری از پارک کسب و کار دانشجویی و سوله کارآفرینی با هدف حمایت از فعالیت های کارآفرینانه و تولید ثروت از ایده دانشجویان، در ایام‌ الله دهه فجر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نجفی‌نژاد گفت: در حال حاضر، حدود ۴۰۰ دانشجوی این دانشگاه در گروه‌های کارآفرین، به فعالیت‌های کارآفرینی مشغول هستند.

وی یادآورشد: افتتاح سالن پرورش قارچ، طرح پساب خوابگاه، سالن‌های تیراندازی و اسکواش هم در دهه فجر انجام می‌شود.

نجفی نژاد ادامه داد: حمایت از طرح های شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه که تا به امروز پنج شرکت دانش‌بنیان می‌باشند، از دیگر فعالیت های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

نجفی‌نژاد بیان کرد: افتتاح مرکز ژئوماتیک دانشگاه با هدف دستیابی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان به فناوری‌های نوین سامانه‌های اطلاعات مکانی (GIS) و کار با نرم‌افزارهای مربوطه در فضای پردیس دانشگاه، انجام می شود.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از آزمایشگاه مرکز تحقیقات مرکز رشد دانشگاه، پروژه افزایش پهنای باند دانشگاه به ۱۰۰Mb جهت دسترسی سریع دانشگاهیان به اینترنت، آبیاری مکانیزه مزرعه شماره یک دانشگاه و کلکسیون گیاهان مرتعی و دارویی از دیگر پروژه‌های دانشگاه است که در ایام‌ الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: سردخانه آموزشی تحقیقاتی، عملیات فضای سبز مجموعه منابع طبیعی و احداث گلخانه از جمله پروژه‌های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان است که همزمان با دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، عملیات اجرایی آن ها، آغاز می‌شود.

کد خبر 4529870

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه منابع طبیعی گرگان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد

تأسیسات و پروژه خط لوله ۱۴ اینچ فرآورده‌های نفتی تبریز - خوی - ارومیه با ظرفیت انتقال روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، پروژه ساخت خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌ نفتی با ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

این طرح در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا درآمده و هم‌اکنون به پیشرفت ۹۹.۲درصدی رسیده و در مرحله نهایی و آماده‌سازی به‌منظور تحویل به بهره‌بردار است.

طول این خط لوله در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر با طول انشعاب ۳۷ کیلومتر است. همچنین، تولید و تأمین کالا و تجهیزات به‌کاررفته در این پروژه به‌عهده شرکت‌های داخلی بوده است و زمینه اشتغال سالانه هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • خطر انقراض بیخ گوش گیاهان کوهی ایلام
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی