Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دعوای امیر قلعه نویی و مایلی کهن گویا تمامی ندارد و در روزهای اخیر این 2 مربی باسابقه فوتبال کشورمان دوباره با یکدیگر درگیر شدند تا فضای فوتبال کشورمان دوباره ملتهب تر از قبل شود. 

در حالی که از مربیانی همانند قلعه نویی و مایلی کهن انتظار می رود که بعد از جدایی کی روش از تیم ملی فوتبال راهکاری برای آینده فوتبال بیاندیشند و کمک حال مسئولان در این مقطع زمانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آنها بعد از چند سال بار دیگر آتش اختلافات خود را برافروختند و علیه یکدیگر مطالبی را عنوان کرد که این رفتارها در شان و شخصیت این 2 مربی نیست. 

مایلی کهن  چند روز پش به اظهارات امیرقلعه نویی مبنی بر اینکه تاج، کفاشیان و فردوسی پور به فوتبال ایران خیانت کردند و باید محاکمه شوند واکنش نشان داد. او دوباره قلعه نویی را با واژه گروهبان قلندری مورد خطاب قرار داد و بیان کرد که اگر قرار بر محاکمه باشد این آقایان به خاطر کارهایی که در فوتبال کشورمان کردند باید بدون محاکمه اعدام شوند.

مایلی کهن تحصیلات قلعه نویی را مورد تمسخر قرار داد و بیان کرد که تحصیلات این افراد به ششم ابتدایی نمی رسد اما ادعای فصل می کنند. این ها که ادعا دارند ، هر روز با مافیای رسانه ای که دارند ، دنبال تخریب آدم های نخبه فوتبال ما هستند.  

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان به دفاع از فغانی داور بین المللی کشورمان پرداخت و گفت: فغانی را همه دنیا قبول دارند اما این آقایان ( قلعه نویی) با هر قضاوت او دنبال بهانه و ایراد هستند، چه شده است؟ به او حسودی تان می شود؟ چون به امثال شما باج نمی دهد ناراحت هستید؟ 

مایلی کهن یک بار دیگر به قلعه نویی تاخت و بیان کرد که این آقا که مدعی است افتخارات زیادی در داخل کشور دارد یک مقام چهارمی هم در خارج از کشور بدست نیاورده است. او با سپاهان، ذوب آهن و استقلال در مسابقات آسیایی شرکت کرد اما با این تیم ها یک مقام چهارم هم ندارد.  مایلی کهن مدعی شد که قلعه نویی در داخل کشور مافیای رسانه ای قوی دارد که از او حمایت می کنند. 

سرمربی تیم ملی سابق کشورمان خطاب به قلعه نویی گفت: تو که ادعا داری بهترین هستی و این روزها قلمبه سلمبه صحبت می کنی چرا فقط در داخل ایران افتخارات داری؟ 

مایلی کهن پا را فراتر گذاشت و بیان کرد که قلعه نویی و اطرافیانش پول های میلیاردی از باشگاه ها می گیرند و حتی جدایی قلعه نویی از ذوب آهن و پیوستنش به سپاهان را به خاطر دریافت پول بیشتر قلمداد کرد. 

مایلی کهن بیان کرد که هزار میلیارد تومان به نظر قلعه نویی پول خرد است و به اموال و دلال های ذخیره شده قلعه نویی اشاره کرد که اکنون مبلغ زیادی شده است. حتی او مدعی شده است که قلعه نویی زمین های هکتاری گرفته است. 

به هر حال بعد از جار و جنجال هایی که مایلی کهن علیه قلعه نویی برپا کرد سرمربی سپاهان هم جواب او را داد. قلعه نویی بیان کرد که هر چهار تیمی که هدایتشان را برعهده داشتم به مراحل بالا در آسیا صعود کردند و رکورددار هستم. در وهله دوم باید بگویم با استقلال به جمع چهار تیم نیمه نهایی آسیا راه یافتم و به کسی که این گونه دروغ می گوید، چه جوابی بدهم. 

قلعه نویی بیان کرد بهت است جواب مایلی کهن را ندهم. همچنین او اظهار کرد که در شان و شخصیتش نیست جواب او را بدهد. 

همچنین قلعه نویی در استوری که در صفحه اجتماعی خود گذاشت اشاره کرد که " هرگز از جلو به یک گاو، از پشت به یک خر و از هیچ سمتی به یک احمق نزدیک نشو، نادان را از هر طرف بخوانی نادان هست." 

باشگاه سپاهان هم به دعوای قلعه نویی و مایلی کهن ورود کرد و این باشگاه طی بیانیه ای سرمربی سابق تیم ملی را تهدید کرد که در صورت تکرار این مطالب از او شکایت می کند. 

به هر حال اخلاق مداری در بین برخی از مربیان با سابقه فوتبال کشورمان وجود ندارد و آنها به جای اینکه الگوی فنی و اخلاقی برای فوتبال دوستان کشورمان باشند در بیرون از زمین با ادبیات زشت همدیگر را مورد خطاب قرار می دهند و انتظار دارند که فوتبال کشورمان در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد. به نظر می رسد که جای مربیان با اخلاقی همانند مرحوم دهداری در فوتبال کشورمان احساس می شود و برخی از مربیان فوتبال به جای درگیری با یکدیگر باید رعایت اخلاق را سرلوحه خود قرار بدهند. 

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به جای باریک کشیده شد

جلسه رسیدگی به شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی‌کهن صبح امروز با حضور ناصر ارضی وکیل قلعه نویی و محمد مایلی‌کهن برگزار شد. در این جلسه مایلی‌کهن صحبت‌های خود درباره سرمربی تیم ملی که دلیل شکایت وی بوده است را پذیرفت و اعلام کرد قصد انکار آن صحبت‌ها را ندارد.

به نقل از اطلاعات در ابتدای این جلسه نادر فریادشیران و پسر مایلی کهن نیز در محل حضور یافتند که با اعتراض وکیل قلعه نویی و بیان اینکه افراد مورد نظر سمتی ندارند، با دستور قاضی این نفرات از جلسه خارج شدند. سپس مایلی کهن دفاعیات خود را به صورت مکتوب به دادگاه ارائه کرد. احتمالا ظرف روزهای آینده رای این شکایت جنجالی صادر خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از دادگاه شکایت مایلی‌کهن از امیر قلعه‌نویی
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • دعوای قلعه‌نویی و مایلی‌کهن به جای باریک کشیده شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر شکایت قلعه نویی
  • ژنرال مایلی‌کهن را روانه زندان می‌کند؟
  • مایلی‌کهن با شکایت قلعه‌نویی به زندان می‌رود!
  • مایلی‌کهن با شکایت قلعه‌نویی به زندان می‌رود؟
  • مایلی‌کهن با شکایت قلعه‌نویی به زندان می‌رود
  • نادر فریادشیران: ممکن است مایلی کهن با شکایت قلعه نویی به زندان برود