Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال پوران فرد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصادف در ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه پنجشنبه شب به وقوع پیوست و بلافاصله سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از پایگاه های دمچنار دشت بازار و مادوان و نیز آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شد.
پوران فرد بیان کرد: به علت برخورد شدید هر دو خودرو یک آقای حدود ۵۵ ساله که راننده پژو ۴۰۵ بود در دم و در صحنه جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: خانم حدود ۳۷ ساله ای به علت شدت جراحات و خونریزی شدید و نداشتن علایم حیاتی در محل احیای قلبی شد و به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد.
رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تلاش تکنسین‌ها برای نجات این خانم نتیجه نداشت و جان خود را از دست داد.
پوران فرد تصریح کرد: سه مصدوم دیگر 2 آقا و یک خانم بودند که از ناحیه اندام ها دچار شکستگی شده بودند که بعد از اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.
وی ادامه داد: وضعیت هر سه مصدوم خوب گزارش شده است.
جاده یاسوج - اصفهان یکی از محورهای خطرناک در استان کهگیلویه وبویراحمد است که چهارخطه کردن این محور سالهاست در حال اجراست.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یکهزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
این استان دارای بیش از 40 گردنه خطرناک و حدود 1500 کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.
9868/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصفهان بیمارستان تصادف فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، این حادثه در ساعات اولیه بامداد امروز دوشنبه در منطقۀ گیلدیرلی در شهرستان کارایسالی در توابع استان آدانا در جنوب ترکیه روی داد و طی آن یک مینی بوس حامل کارگران کشاورزی بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست به دره سقوط و سپس طعمۀ حریق شد.
در پی این سانحه تعداد زیادی آمبولانس و خودروی آتشنشانی به محل اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از واژگونی هولناک سه خودروی شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه