Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید روشن روان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با دهه فجر امسال، پروژه عمرانی مختلف در روستاهای استان افتتاح می شود که برای اجرای آن، 59 میلیارد و 658 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: این پروژه ها شامل اقداماتی چون بهسازی چشمه، حفر و تجهیز چاه است که برای بهره برداری از آن حدود 30 کیلومتر خط انتقال، حدود 34 کیلومتر خط توزیع و 10 باب مخزن به ظرفیت 2 هزار و 190 مترمکعب اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته روشن روان، با بهره برداری از این پروژه ها 6 هزار و 730 خانوار در 28 روستای شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، فاروج، اسفراین گرمه و مانه و سملقان از مزایای آن بهره مند می شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی با بیان اینکه شمار مشترکان آب در این روستاها هفت هزار و 270 فقره است افزود: اکنون حدود 342 هزار نفر در روستاهای استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی برخوردار هستند.
شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی 119 هزار مشترک آب دارد و میزان بهره مندی روستاییان این استان از آب سالم آشامیدن 77.1 درصد است.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خراسان شمالی دهه فجر شرکت آب و فاضلاب آب بهره جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی اظهار کرد: پس از اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق ۳۰۰ متر شناسایی شد از حدود یک ماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد.

وی افزود: امروز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیروهای بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی تمام منصوبات قدیمی با افزایش دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تأمین آب روستاهای «چشمه شیرین»، «دول گلاب»، " «گله دار»، «زید»، «تلخاب»، «زرانگوش» و روستای آهنگران بخش هندمینی رفع شد.

محمدی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی دانست و گفت: در این مدت آب این بخش از طریق تصفیه‌خانه آب دربند و آبرسانی سیار، تأمین می‌شد.

کد خبر 746607

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • آبرسانی به 70 روستای استان همدان در سال 1402
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر نقده
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود