Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@16:33:57 GMT

اعتراف پنتاگون به افزایش آزار جنسی

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۲۷۱۵

وزارت دفاع آمریکا در گزارش سالانه خود از افزایش آزار و اذیت جنسی در دانشگاه های زیر مجموعه خود خبر داد و خواستار تشدید نیروهای انضباطی شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، وزارت دفاع آمریکا روز پنج شنبه با انتشار ارزیابی سالانه خود از آزار و اذیت جنسی در دانشگاه های افسری مربوط به سال تحصیلی 2017-2018 ، اعلام کرد: در این سال 117 مورد از تماس های جنسی ناخواسته و آزار و اذیت گزارش شده که نسبت به سال 2016 بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنتاگون با پذیرش اینکه آزار و اذیت جنسی به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است، به نقل از جیمز استوارت معاون وزیر دفاع آمریکا در امور انسانی و آمادگی افزوده است: یک نیروی منضبط در محیط احترام متقابل رشد می یابد و سربازان ما باید الگو باشند تا بتوانند نیروی رزمی جهان را رهبری کنند.

وزارت دفاع آمریکا مدعی شد دانشگاه ها در تابستان 2018 برنامه ای را با تمرکز بر پیشگیری، بهبود گزارش دهی، ایجاد فرهنگ احترام و ارتقای بیشتر نیروی انضباطی، اجرا کرده اند که با وجود تاثیر آن، نتایج در این تحقیق منعکس نشده است.

رادام آن بورخارت مدیر بخش پیشگیری از تعرضات جنسی و دفتر پاسخگویی هم اظهار کرد: ضروری است تا تلاش های خود را برای ارتقا و حفظ فضای امن و احترام متقابل را افزایش دهیم. ما باید تلاش کنیم تا اطمینان والدینی را که پسران و دختران خود را به خدمت می فرستند، به دست آوریم که با فرزندانشان با شرافت و احترام برخورد می شود.

وی ادامه داد: تماس جنسی اجباری و ناخواسته یکی از عوامل مخرب در ساختن یک ارتش متمرکز بر ماموریت است، بنابراین همه ما باید نقش فعالتری در مبارزه با این جنایت وحشتناک ایفا کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پنتاگون دانشگاه های نظامی آزار جنسی آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف مقامات آمریکا به اصابت موشک به ۲ پایگاه در پی عملیات سپاه

در سایه تلاش ارتش رژیم صهیونیستی در مخفی نگه داشتن ابعاد نتیجه عملیات وعده صادق سپاه پاسداران، مقامات آمریکا اصابت حداقل ۹ موشک بالستیک در دو پایگاه نواتیم و نقب را تایید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خبرگزاری آمریکایی ای‌بی‌سی نیوز در گزارش کوتاهی به نقل از مقامات ارشد آمریکایی نوشته است که حداقل ۹ موشک بالستیک ایرانی از سامانه پدافند هوایی پرآوازه رژیم صهیونیستی رد شدند و به دو پایگاه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اصابت کردند. اما آنها تاکید کرده‌اند که آسیب جدی به آنها وارد نشده است.

بر اساس گزارش ای‌بی‌سی نیوز، ۵ موشک بالستیک به پایگاه هوایی نواتیم برخورد کردند که به هواپیمای ترابری C-۱۳۰، باند پرواز، و انبار مهمات «خالی» آسیب رساندند. چهار موشک بالستیک دیگر نیز به پایگاه هوایی نقب اصابت کردند که به گفته این مقام بر اساس گزارش‌های موجود آسیب خاصی ندیده است.

با گذشت زمان و بررسی‌های بیشتر نتایج عملیات، ادعای رهگیری ۹۹ درصدی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بیشتر زیر سوال خواهد رفت. به گفته این سخنگو، آنها با استفاده از سامانه‌های پدافند هوایی، جنگنده‌های نیروی هوایی رژیم، و همکاری‌های پدافندی و کمک جنگنده‌های متحدین خود قادر به رهگیری ۳۰۰ «تهدید از انواع مختلف» شدند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در سخنانی در جمع سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشورها در تهران گفت: «عملیات نظامی ایران علیه رژیم اسرائیل محدود و هدف اسکادران هواپیماهای اف -۳۵ بود. حمله اسرائیل به کنسولگری ما ناقض قوانین و معاهدات بین‌المللی است و ما در مقابل هرگونه حمله‌ای از دفاع از منافع خود دریغ نخواهیم کرد»

کد خبر 744814

دیگر خبرها

  • جدیدترین جهت گیری پنتاگون درباره حمله ایران
  • اعتراف مقامات آمریکا به اصابت موشک به ۲ پایگاه در پی عملیات سپاه
  • پنتاگون: آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • تبرئه مربی متهم به آزار جنسی ۱۹ فوتبالیست زن!
  • تبرئه مربی متهم به آزار جنسی 19 فوتبالیست زن!
  • دستاوردهای عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • اولین واکنش پنتاگون به حمله ایران به اسرائیل
  • بیانیه پنتاگون پس از حمله ایران به اسرائیل | حرف های مهم وزیر دفاع آمریکا درباره احتمال درگیری با ایران