Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی گفت: تلاش‌های مرزبانان در تامین امنیت و آرامش مرزنشینان ستودنی است. ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی خراسان رضوی با تشکر از خدمات و اقدامات گسترده مرزبانی ضمن تاکید بر اهمیت تامین نظم، آرامش و امنیت مرزنشینان اظهار داشت: مرزبانان در مرزها همان جا با تهدید برخورد می‌کنند؛ این خبر بسیار خبر خوبی است، می‌تواند خطر در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صورت بگیرد اما مرزبانان ما اجازه نمی‌دهند که این خطر به داخل کشور بیاید و در همان نقطه صفر مرزی با آنها قاطعانه برخورد می‌کنند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: خبر شهادت مرزبانان برای ما خبر بدی است اما از سوی دیگر این مهم، هوشیاری و آمادگی مرزبانان ما را نشان می‌دهد؛ مرزبانان ما جان خودشان را کف دستشان می‌گذارند تا خطری متوجه کشور نشود این همان روحیه اعتماد به نفس و ایمان به خدا است.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: از صبر و شکیبایی خانواده کارکنان مرزبانی  تقدیر و تشکر می‌کنیم و دعا می‌کنیم روح همه شهدا بویژه شهدای مرزبانی با ائمه معصومین (ع) محشور گردد.

ثمرات انقلاب 40 ساله‌ ـ استان‌ها| شهرستان مرزی و محروم مراوه‌تپه ‌در مدار توسعه و پیشرفت قرار گرفت40 گروه جهادی به محروم‌ترین مناطق مرزی آذربایجان غربی اعزام می‌شوندصادرات از مرزها و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه 54 درصد افزایش یافت

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار‌ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت: در مرز 835 کیلومتری خراسان رضوی قریب به 243 شهید مرزبانی تقدیم نظام شده است.

رامیار خاطرنشان کرد : باید به جملات زیبای مقام معظم رهبری اشاره کنم که فرمودند شهدای مرزبانی مظلومند، کسانی که بی‌ادعا تلاش می‌کنند. مرزهای این کشور به ویژه مرز خراسان رضوی به برکت خون شهدا و فرماندهان خوبی که دارد مثل دیگر مرزها محکم و قوی هستند،لذا بدانید که فرزندان شما در مقابل دشمنان ایستاده اند.

در ادامه این دیدار سردار " جان نثار" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در سخنانی عنوان داشت: امنیت حال حاضر کشور و مرزهای استان از برکات خون شهدایی است که خانواده آنها در این جمع حضور دارند و چه آنهایی که حضور ندارند.در حال حاضر  فعالیت مردم به طور بسیار مناسب و عالی در مرزهای خراسان رضوی ساری و جاری است. 

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند

رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان قضائی برای تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه شئون و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را مورد توجه قرار دهند و همه تلاش خود را برای آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای‌ در نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضائیه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها به صورت وبیناری برگزار شد، با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: وعده صادق عملیات غرورآفرینی بود که همه دشمنان عَنود و شرور ما، نسبت به بی‌نظیر بودن آن اذعان کردند؛ این عملیات، تجلی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بر ارزش‌های متعالی دینی بود، لذا به سهم خود مجدد از سپاه پاسداران و تمام نیروهای مسلح که این مجاهدت بزرگ را آفریدند و قلوب مؤمنان را شاد کردند، سپاسگزاریم.

وی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به سمت معاون اول قوه قضائیه افزود: مدتی پیش معاون اول قوه قضائیه از سمت خود در این مسئولیت استعفا داد و پس از پذیرش این استعفا به دلیل همان استدلالی که خودشان مطرح کردند، به سبب سلسله اختیارات، وظایف و مسئولیت‌هایی که برعهده معاون اول عدلیه چه در داخل و چه در خارج از دستگاه قضا، از حیث عضویت و حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها است، پس از مشورت‌های بسیار و جمع‌بندی‌هایی که منطبق با شاخص‌های مربوطه داشتیم، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی را به سمت معاون اولی منصوب کردیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سوابق قضاییِ ارزنده حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اولِ تازه منصوب‌شده قوه قضائیه در استان‌های تهران، گلستان، قم، گیلان و خراسان رضوی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار، شخصیتی توانمند است و اهل کار میدانی و تعامل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سالیان زیادی در استان قم در سمت ریاست دادگستری، مشغول خدمت بود و با مراجع عظام تقلید و مسئولان و مقامات در مرکز در ارتباط بود؛ در مدت کوتاهی هم که وی در استان خراسان رضوی حضور داشت، منشأ اثر بود، به گونه‌ای که مسئولان استان خراسان رضوی اصرار داشتند که آقای خلیلی در سمت ریاست دادگستری استان باقی بماند.

وی با اشاره به ابلاغ سندِ روزآمدشده تحول و تعالی قضائی و تشریح فرایند تدوین آن اظهار کرد: در تنظیم و تدوین سند تحول قضائی جدید که ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحب‌نظران در داخل و خارج از قوه قضائیه بهره گرفته شده است و امروز این سند باید مبنای تمام حرکت‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در عدلیه باشد؛ همه مسئولان و مدیران در دستگاه قضائی در سطوح مختلف باید ملتزم به اجرای مفاد سند تحول باشند، همچنین باید این نکته را نیز متذکر شوم که در سند مزبور، تمهیدات لازم برای اصلاح در صورت نیاز، پیش‌بینی شده است.

قاضی‌القضات تاکید کرد: تمام مقامات و مسئولان قضائی در سراسر استان‌ها در همکاری با مقامات و مسئولان سایر دستگاه‌ها به منظور تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اهتمام تام و تلاش مضاعف داشته باشند و توجه کنند که در تحقق شعار سال، باید شاهد جهش باشیم و به پیشرفت معمولی اکتفا نکنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: هر استانی مسئله و مشکل خاص خود را دارد که ممکن است این مسائل و مشکلات، مُزمن باشد، لذا مسئولان قضائی استان‌ها با همکاری مسئولان سایر دستگاه‌ها در استان، ضمن احصاء این مسائل و مشکلات، برای رفع آن‌ها با لحاظ اولویت، تمهیدات و تدابیر مقتضی و منسجم را مد نظر قرار دهند و چنانچه نیاز دارند تا از مرکز و ستاد، اختیاری را به آن‌ها برای رفع آن مشکلاتِ مزمن، تفویض کنیم، مراتب را به سرعت اعلام کنند.

وی خطاب به تمام مقامات و مسئولان قضائی در سراسر کشور گفت: برای تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در تمام شئون و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را مورد توجه قرار دهید و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنید.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: وظیفه تمام مسئولان و کارگزاران نظام آن است با همدلی و انسجام و وحدت هر چه بیشتر، در خدمت‌رسانی به نظام و مردم تلاش مضاعف کنیم، ایمان داریم و تجربه نیز ثابت کرده که هر گاه با وحدت و همدلی کاری را شروع کردیم، به موفقیت نائل شدیم و سال جاری نیز همین‌طور خواهد بود.

کد خبر 745701

دیگر خبرها

  • امنیت مطلوبی در مرزهای استان حاکم است
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • انسداد مرزها در استان خراسان رضوی
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • صدای آرامش بخش باران در دل طبیعت روستای چهارتکاب + فیلم
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است