Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:48:57 GMT

نشریات اسپانیا: بنزما، ببر بنگال

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۳۹۷۲

نشریات امروز اسپانیا به پیروزی شب گذشته رئال مادرید مقابل خیرونا در کوپا دل ری پرداخته اند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری در ادامه روند خوبی که در هفته های اخیر پیش گرفته اند، با درخشش بنزما موفق شدند 3-1 خیرونا را شکست داده و به دور نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کنند.

 

نشریه مارکا با تیتر " شماره 9 ای که شماره 10 است" به تمجید از کریم بنزما، ستاره خط حمله رئال پرداخت و مدعی شد که او نقش یک مهاجم و یک شماره 10 را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نشریه آ.اس با تیتر " بنزما، ببر بنگال" به تمجید از ستاره فرانسوی رئال و درخشش های اخیر او پرداخته است.

 

نشریه اسپورت با تیتر "به دنبال تمام جام‌ها هستیم" به نقل قول از مصاحبه اخیر سوارز پرداخته است.

رئال مادرید کریم بنزما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از الشرق الاوسط؛ جود بلینگهام ستاره انگلیسی رئال مادرید در اینبار گفت: موضوع نژاد پرستی در اسپانیا رو به افزایش است و هم تیمی وی وینیسیوس جونیور برزیلی در بیشتر بازی‌های لیگ این کشور از این موضوع رنج می‌برد.

او پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به خبرنگاران گفت: در بازی‌های خارج از خانه در لیگ اسپانیا، آنقدر به این چیز‌ها عادت می‌کنید که متوجه نمی‌شوید چقدر خطرناک هستند واین یک مشکل بزرگ است.»

وی افزود: برای هر بازیکنی وحشتناک است که برای یک مسابقه آماده شود و بداند که احتمال دارد در معرض آزار نژادپرستانه قرار گیرد. این منزجر کننده است و نباید اتفاق بیفتد.وی ادامه داد: مسئولان باید به وظیفه خود عمل کنند، هر چند من شک دارم که این اتفاق بیفتد.

وینیسیوس جونیور که ماه گذشته در حالی که در مورد تاثیر توهین‌های نژادپرستانه بر او صحبت می‌کرد به گریه افتاد، بار دیگر مورد آزار و اذیت قرار گرفت، زیرا رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که هواداران بارسلونا قبل از بازی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا علیه این مهاجم شعار سر داده‌اند.

فصل گذشته لالیگای اسپانیا ۱۰ پرونده مشابه علیه این بازیکن ۲۳ ساله را به دادستانی عمومی گزارش داده اند.

دیگر خبرها

  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • پاکو خمز به خاطر تنش‌های خاورمیانه از ایران رفت / ادعای آاس