Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@06:15:56 GMT

آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۵۰۶۳

آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی در لیگ برتر انگلیس با انتقال چند بازیکن بین تیم های لیگ انگلیسی همراه بود.
به گزارش صدای ایران و به نقل از دیلی میل، در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فوتبال در اروپا، تیم‌های لیگ برتری در انگلیس فعال‌تر از قبل بودند و خریدهایی به منظور تقویت تیمشان انجام دادند.
* مارکوویچ راهی فولام شد
لازار مارکوویچ هافبک صربستانی که تجربه ناموفقی را در تیم لیورپول سپری کرده بود، به عضویت تیم فولام درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی انتقال خود را به فولام که شرایط چندان خوبی در جدول رده بندی ندارد، قطعی کرد. او در مجموع ۳۴ بار برای لیورپول بازی کرد ولی در این فصل فرصت بازی به او نرسید.
* کراوچ ۳۸ ساله به برنلی رفت
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس که به واسطه قد بلند، توانایی زیادی در زدن ضربات سر دارد، در ۳۸ سالگی هم فرصت بازی در لیگ برتر را از دست نداد و به عضویت تیم برنلی درآمد.
* خرید دیگر برای تیم لمپارد
فرانک لمپارد که هدایت دربی کانتی را بر عهده دارد، برای تقویت تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک انگلیس، اندی کینگ را از تیم لسترسیتی خریداری کرد تا این بازیکن نیز به عضویت تیم لمپارد درآید.
* میچی باتشوایی به پالاس رفت
ترافیک خط حمله در تیم چلسی باعث می‌شد تا بازی به میچی باتشوایی بلژیکی نرسد. به همین خاطر این بازیکن که به صورت قرضی در والنسیا توپ زده بود، تا پایان فصل به تیم کریستال پالاس ملحق شد. پالاس از مدتها قبل به دنبال جذب مهاجم بود.
* آرسنال و یک اسپانیایی دیگر
آرسنال که رقابت سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و در رده چهارم لیگ جزیره است، دنیس سوارس را از تیم بارسلونا به خدمت گرفت. لندنی‌ها امیدوار هستند سوارس بتواند جای خالی بازیکنان مصدوم را در این تیم پر کند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز رای کمیته انضباطی دانیال اسماعلی فر بازیکن پرسپولیس اعلام شد و این بازیکن به دلیل رفتار زشتی که بعد از گلزنی مقابل نفت آبادان نشان داده به یک جلسه محرومیت در لیگ برتر محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به این رای اعتراض کند زیرا اعتقاد دارند محرومیت از بازی رسمی است و چرا عنوان لیگ برتر ذکر شده است.

با این حکم اسماعیلی فر در بازی با سپاهان نمی تواند به میدان برود اما در جام حذفی روز جمعه مقابل آلومینیوم بازی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • خلاصه‌بازی آرسنال و ولورهمپتون + فیلم
  • خلاصه بازی وولورهمپتون 0-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • توفان سپاهان و تراکتور در نقل و انتقالات!
  • ساعت پخش بازی آرسنال و ولورهمپتون امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳