Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:52:30 GMT

چهارمین دوره تورنمنت مینی بسکتبال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۶۱۲۶

چهارمین دوره تورنمنت مینی بسکتبال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تورنمنت مینی بسکتبال با حضور ١٤ تیم از هیات های استانی هرمزگان، اصفهان، قزوین، مرکزی، گلستان (شهرداری گرگان)، مازندران، سمنان و باشگاه های مهرام، شکلی، کنکو، وحدت آریا، مدرسه آتشی، مدرسه نیکان و کاله به مدت ٥ روز به صورت متمرکز و شبانه روزی در محل مجتمع ورزشی و اردویی شهید باهنر تهران با حمایت باشگاه کاله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تورنمنت مجموعاً ٤٠ دیدار انجام و دیدار رده بندی و فینال و آیین اختتامیه امروز برگزار شد. در نهایت تیم های هرمزگان، اصفهان، کاله و سمنان به ترتیب به مقام اول تا چهارم رسیدند.

در آیین اختتامیه این تورنمنت مسئولان وزارت آموزش و پرورش، فدراسیون ورزش های دانش آموزی، فدراسیون بسکتبال، مهران شاهین طبع سرمربی  تیم ملی بسکتبال و همچنین ستاره های تیم ملی بسکتبال از جمله صمد نیکخواه بهرامی، میثم میرزایی، فرید اصلانی، مژگان خدادای، معصومه اسماعیل پور حضور داشتند.

یکی از برنامه های بسیار جالب و جذاب این تورنمنت برگزاری مسابقه ی نمادین با حضور آقای نیکخواه، میرزایی و اصلانی با بازیکنان مینی بوده که مورد اقبال و استقبال مواجهه شد.

کد خبر 4530270

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی مهران شاهین طبع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  دور رفت این مسابقات برای سه روز به میزبانی سالن دانشگاه آزاد سالامی واحد گرمسار برگزار شد و تیم بسکتبال گرمسار توانست نمایندگان تهران، کرج و اصفهان را مغلوب کند.
تیم بسکتبال شوان گروه پارسه ابتدا تیم نفت و پالایش اصفهان را شکست داد و سپس مقابل مهگل کرج نیز با پیروزی با اختلاف ۲۰ امتیاز برد و در بازی پایانی خود در دوره رفت توانست عقاب تهران را با نتیجه ۱۰۱ بر ۷۹ شکست دهد و به عنوان تیم صدرنشین گروه به رمحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ ملی بسکتبال راه پیدا کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال