Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:51:54 GMT

افتتاح سیلوی گندم اقلید تا سال آینده

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۶۵۸۴

افتتاح سیلوی گندم اقلید تا سال آینده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدعلی قادری رئیس اداره غله شهرستان اقلید گفت: سیلوی فلزی گندم و نیز کارخانه آرد والسی این شهرستان تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این سیلو گنجایش ذخیره ۳۰ هزار تن گندم دارد و با افتتاح آن، مشکل کمبود انبار ذخیره گندم در این شهرستان برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری، از تولید سالانه بیش از ۷۰ هزار تن گندم در این شهرستان خبر داد و گفت: اقلید رتبه سوم تولید گندم در استان فارس را دارد و کیفیت و گندم‌های تولید شده در سطح این شهرستان، علاوه بر ذخیره‌سازی در انبار مکانیزه اقلید به دیگر سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان نیز حمل می‌شود.

رئیس اداره غله اقلید بیان کرد: از ابتدای سال آینده با بهره برداری از کارخانه آرد والسی، علاوه بر تأمین آرد موردنیاز شهرستان‌های شمال فارس، برای دیگر نقاط کشور نیز ارسال می‌شود.

وی اظهار داشت: با آغاز فعالیت این کارخانه علاوه بر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم، زمینه راه‌اندازی واحد‌های کوچک و بزرگ صنعتی و صنفی وابسته به آن ازجمله کیک و کلوچه نیز فراهم می‌شود که اشتغال‌زایی بیشتری را به وجود می‌آورد.

قادری تصریح کرد: با ظرفیت موجود انبار مکانیزه، میزان ذخیره‌سازی گندم در سطح شهرستان به ۶۰ هزار تن افزایش می‌یابد و کارخانه آرد اقلید مشکلی در زمینه تأمین گندم مورد نیاز خود نخواهد داشت.
انتهای پیام/م

بهره برداری از سیلوی گندم اقلید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حاجی حسینی در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی