Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینال جام ملتهای آسیا امشب در امارات با بازی تیم های ژاپن و قطر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: با رسیدن دو تیم ژاپن و قطر به فینال مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا، این دو تیم برای مشخص شدن قهرمان این دوره از رقابتها در مقابل یک دیگر صف آرایی می کنند.

مسابقه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در ورزشگاه اسپورت سیتی زاید در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد، و در صورت پیروزی تیم ژاپن این تیم برای پنجمین بار قهرمان این دوره از رقابتها می شود و در صورتیکه قطر برنده میدان باشد برای اولین بار می تواند جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 12 بهمن یوم الله 12 بهمن گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد جشنواره فیلم فجر اردبیل سرود جام ملت های آسیا ژاپن قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات

مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد. تیم قایقرانی آبهای آرام با 6 ورزشکار و 4 مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و ‌انتخابی المپیک حضور دارد.

 عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی 500 متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند و کره با زمان 1:51.716 دقیقه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. در این رقابت نمایندگان ژاپن و تایلند اول و سوم شدند.

 عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

 علی آقامیرزایی در گروه اول مقدماتی کایاک 200 متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، هنگ‌کنگ، هند، کره و ازبکستان با زمان 39.761 ثانیه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و راهی دور نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، کره و سنگاپور اول تا سوم شدند.

وی در دور نیمه نهایی  در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان 42.775 ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

 علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگفتی جام ملتهای فوتسال: ژاپن به قرقیز باخت!
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • رستمی به نقره بسنده کرد
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید