Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان تا ساعاتی دیگر رسماً به عنوان بازیکن جدید سن پترزبورگ معرفی خواهد شد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه بیزنس آنلاین روسیه، دو تیم روبین‌کازان و زنیت سن‌پترزبورگ امشب پرونده انتقال سردار آزمون، مهاجم ایرانی را می‌بندند و این خبر تا ساعات آینده به طور رسمی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش این روزنامه روسی، قرارداد زنیت سن‌پترزبورگ با سردار آزمون از روز اول ماه فوریه 2019 میلادی (12 بهمن 1397) معتبر است و دستمزد 10 میلیون یورویی به این بازیکن پرداخت خواهد شد. زنیت با ثبت این تاریخ نام سردار آزمون را در فهرست خود برای بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ اروپا امشب به یوفا ارسال می‌کند.

همچنین طبق بندهایی از قرارداد سردار آزمون با زنیت سن‌پترزبورگ پاداش‌هایی در قبال نتایج این تیم در لیگ برتر روسیه و بازی‌های اروپایی به او پرداخت خواهد شد. در این قرارداد بندی مبنی بر تعیین درصد انتقال سردار آزمون به تیم دیگری در آینده نیز وجود خواهد داشت.

بیلیالتدینوف: انتقال سردار آزمون به زنیت یک طرح اثبات شده است

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها

سردار آزمون به یکی از گزینه‌های دسترس رم در روزهای آینده تبدیل خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رم پرس ایتالیا؛ سردار آزمون با پایان یافتن دوره مصدومیت که در دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران رخ داده بود، به تمرینات گروهی رم بازگشت.

 در حالی که رم آماده بازی پنجشنبه شب لیگ اروپا برابر میلان می‌شود، این تیم خبر خوبی درباره وضعیت مهاجم ایرانی دریافت کرده است. زمان بهبودی سردار آزمون به طور دقیق مشخص نیست اما بازگشت او به تمرینات نشان دهنده در دسترس بودن این مهاجم در روزهای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • عکس‌| بازگشت سردار از مصدومیت؛ ستاره ایرانی در تیم برنده
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • پایان مصدومیت سردار
  • قدرت خرید کارگران در پایین‌ترین میزان قرار گرفت
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • دستمزد دلاری و نجومی انتقال یک تن شیشه به تهران!
  • یک فعال کارگری: قدرت خرید دستمزد کارگران به پایین ترین میزان در تاریخ شورایعالی کار رسیده است
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران