Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان اجرای طرح کارگاهی در شمال و جنوب پل خواجو را در افزایش حجم ترافیک موثر دانست و گفت: از زمان جاری شدن آب از نهم بهمن در زاینده رود اصفهان 50نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی برای سهولت در رفت و آمد در حاشیه میدان خواجو، پل بزرگمهر و میدان انقلاب بر حجم تردد خودروها نظارت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  به شهروندان اصفهانی توصیه کرد با توجه به اینکه ظرفیت و گنجایش معابر اطراف حاشیه زاینده رود تکمیل شده و قابلیت حجم ترافیک را ندارد از ورود به سمت هسته مرکزی شهر زاینده رود، توقف دوبله در حریم تقاطع ها و سرپیچ ها خودداری کنند.

سرهنگ چلمقانی همچنین از رانندگان خودروها خواست با رعایت فاصله در خیابان های اطراف حاشیه زاینده رود تردد و با پارک خودروهای خود در جای مناسب به روان شدن ترافیک کمک کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان افزود: همچنین شهروندان می توانند از پارکینگ های عمومی هتل پل، میدان انقلاب، کمال اسماعیل، مطهری، شمس آبادی، باغ گلدسته و چهارباغ بالای اصفهان استفاده کنند تا از حجم ترافیک کاسته شود.

در آخرین روز هفته مردم اصفهان و شهرهای اطراف برای لذت بردن از جریان چشم نواز و صدای ترنم آب به حاشیه زاینده رود آمدند.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش تردد خودرو به خیابان‌های حاشیه زاینده رود 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات

سرپرست معاونت حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود به منظور بازگشایی رودخانه در بخش‌های خشک آن و تخصیص آب برای نوبت سوم آبیاری مزارع اصفهان و شرق این خطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا صادقی اظهار کرد: مدت زمان و حجم آب تخصیصی پس از جلسات آینده مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان و مدت تخصیص آب در نواحی مختلف نیز منوط به جلسات و هماهنگی صنوف کشاورزان استان است.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان همچنین پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط موجود حدود فردا ظهر آب به کلانشهر اصفهان برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 745277

دیگر خبرها

  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • افزایش خروجی سد زاینده‌رود/ آب فردا عصر به اصفهان می‌رسد
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • خروجی سد زاینده رود با هدف بازگشایی رودخانه افزایش یافت
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد