Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:30:51 GMT

گلر السد بهترین دروازه بان جام ملت ها

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۷۷۲۹

گلر السد بهترین دروازه بان جام ملت ها

سعید الشیب دروازه بان 28 ساله تیم السد و تیم ملی قطر به عنوان بهترین دروازه بان جام انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، سعد الشیب که با السد نتوانست راهی فینال جام ملت ها شود، چند ماه پس از آن تورنمنت در جام ملت ها نمایش های سزاوارانه ای را نشان داد و در نهایت هم با قطر به قهرمانی این رقابت ها رسید. گلر 28 ساله عنابی ها در 6 بازی نخست برای تیم ملی کشورش کلین شیت کرد و مقابل تیم های بزرگی چون کره جنوبی، امارات، عربستان سعودی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دروازه اش را بسته نگه داشت.

 

او در مقابل ژاپن نیز عملکرد خوبی داشت اما در نیمه دوم سرانجام گل خورد تا نتواند یک تورنمنت را بدون گل خورده سپری کند. علی رغم دریافت گل در بازی فینال، سعید الشیب به عنوان بهترین دروازه بان جام ملت ها انتخاب شد و جایزه اش را پیش از جشن قهرمانی گرفت.

 

علاوه بر تندیس زیبای AFC، سعید الشیب 10 هزار دلار از سوی شرکت هندی UAE X CHANGE دریافت کرد تا قهرمانی در این رقابت ها شیرین تر شود.

قطر جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک السد با حزباوی و 9 گل!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای معوقه هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السد در حالی که برای دومین بازی متوالی محمدامین حزباوی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم الثمامه دوحه به مصاف الاهلی رده نُهمی رفت.

السد که در تلاش برای کسب پیروزی در این مسابقه خارج از خانه و نزدیک شدن به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر بود، نیمه اول را با نمایش کاملا هجومی پشت سر گذاشت و با گل‌های اکرم عفیف، یوسف عبدالرزاق و گیلهرمه و یک گل مردود توسط عفیف، توانست به برتری 3 بر یک مقابل الاهلی برسد.

در نیمه دوم یاران حزباوی هجومی‌تر از قبل و توفانی کار کردند و توانستند بهترین عملکردشان در این فصل را به نمایش بگذارند و 6 بار دیگر توسط بغداد بونجاح (سه بار)، اکرم عفیف، الیاس حسنی و گل به خودی محمد اسحاق به گل برسند و مهم‌ترین برد را کسب کنند.

تیم فوتبال السد با کسب پیروزی 9 بر یک در خانه تیم الاهلی که یک اخراجی هم در این بازی داشت، 46 امتیازی شد تا بخاطر اختلاف پنج امتیازی با الریان و الغرافه و با توجه به باقی ماندن دو مسابقه از این فصل، در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد در دیدار مقابل الاهلی حضور 74 دقیقه‌ای و موثر در زمین داشت و هجدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر را انجام داد.

دیگر خبرها

  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل