Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو خیلی با خونسردی نسبت به ال کلاسیکوهای پیش رو صحبت کرد. او می‌گوید تقویم بارسا همیشه در ماه فوریه فشرده بوده و امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. 

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار خانگی مقابل والنسیا در هفته بیست و دوم لالیگا شرکت کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده به خبرنگاران گفت:

والنسیا را بسیار شبیه به فصل گذشته می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال قبل آنها شروع معرکه‌ای داشتند و امتیازات بسیار زیادی کسب کردند. امسال هم به لحاظ سیستمی با همان سیستم سابق بازی می‌کنند ولی تفاوتی که هست این است که فرصت‌ها را مثل سال گذشته به گل تبدیل نمی‌کنند. اکنون در فرم بسیار خوبی قرار دارند. در مجموع این تیم را همان تیم سال پیش می‌دانم با همان میزان اعتماد به نفس. 

تقابل با رئال مادرید در کوپا دل ری؟ یک دوئل بسیار بزرگ را شاهد خواهیم بود. دو بازی فوق العاده. جدالی بین دو تیمی که به طور جدی برای قهرمانی در لیگ تلاش می‌کنند. چند باری در این هفته‌ها همدیگر را ملاقات خواهیم کرد که به لحاظ تقویمی کار را بسیار دشوار می‌کند ولی برای هواداران بسیار جذاب خواهد بود. برای خودمان و بازیکنان هم همین طور. از نظر ما این دوئل کاملا برابر و 50-50 است. حرف زدن از شانس پیروزی هر یک از دو تیم کار بیهوده‌ای است. در بازی رفت آنها شرایط پیچیده‌ای در لیگ داشتند ولی اکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند. والنسیا را در بهترین فرم فصلش میزبانی خواهیم کرد و رئال مادرید هم همین شرایط را دارد.

6 مدافع میانی؟

شرایط همین است که می‌بینید. تودیبو را باشگاه با آینده نگری جذب کرد. قرار بود تابستان بیاید ولی با توجه به شرایط باشگاه به این نتیجه رسید که بهتر است اکنون بیاید و تیم را بشناسد. قبلا نیاز به یک گزینه اورژانسی داشتیم و حالا پنج تا مدافع داشتیم و یکی دیگر هم جذب کردیم. تودیبو را شرایط اقتضا کرد اکنون جذب کنیم که پیشتر چنین اتفاقی را تجربه نکرده بودیم.

تقویم فشرده پیش رو؟ 

نسبت به تیم و ترکیبی که در اختیار داریم، با اعتماد به نفس با این چالش رو به رو می‌شویم و مطمئن هستیم که می‌توانیم به سلامت از این مقطع عبور کنیم. از مدتی پیش به دنبال مدیریت دقایق بازی تیم برای این ماه بوده‌ایم. این هفته در 6 روز سه بازی داشتیم؛ هفته بعد در 8 روز سه بازی داریم و بعد از آن فقط یک بازی در هفته داریم. امیدواریم در این مدت بازیکنی را از دست ندهیم. باید صادق باشم. بعد از عبور از سویا، مادرید یکی از احتمالات بود. بنابراین برخورد دو تیم جای تعجبی ندارد. تقویم ما همیشه در این مقطع فشرده است. اگر به بتیس و والنسیا برخورد می‌کردیم هم کار سخت و طاقت فرسایی داشتیم. مطمئنا ترکیب را با در نظر گرفتن یک هفته آتی انتخاب خواهیم کرد چون در غیر این صورت ناکام می‌مانیم. ابتدا وضعیت بازیکنان را بررسی می‌کنیم بعد ترکیب‌ها را انتخاب می‌کنیم. 

سر و صدای زیاد پیرامون ال کلاسیکو؟

این چیزها و حواشی پیرامون این بازی زیاد ما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. این طور به نظر می‌رسد که شما از برخورد ما به رئال مادرید ناراحت هستید و گله می‌کنید! دو تیم خوب مقابل هم قرار می‌گیرند و تماشای دوئل آنها برای هواداران جذاب خواهد بود. سعی می‌کنیم به فینال برسیم و کاری هم از دستمان در رابطه با تقویم بازی‌ها برنمی‌آید. رقابت با اتلتیکویی که دیگر در کوپا نیست و استراحت می‌کند؟ ترجیح می‌دادم جایی باشم که هم اکنون هستم. 

دمبله به ال کلاسیکو می‌رسد؟

نمی‌دانم می‌توانیم از او استفاده کنیم یا خیر. انتظارمان این بود و هست که بتوانیم روی او برای این بازی حساب کنیم ولی چیزی مشخص نیست. روز دوشنبه وضعیتش را بررسی خواهیم کرد. فردا بهترین ترکیب ممکن را برای کسب سه امتیاز به زمین خواهیم فرستاد. انکار نمی‌کنم که لیگ یکی از اولویت‌های ما است و بازی‌های لیگ را دست کم نخواهیم گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم

انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید، خبری خوشحال‌کننده برای رییس لالیگا است.

طرفداری | خاویر تباس از انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید بسیار استقبال می‌کند.

با نزدیک شدن به پایان فصل 24-2023، رئال مادرید در آستانه جذب کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن قرار دارد. اگرچه هنوز هیچ یک از طرفین این انتقال را به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند، اما طبق گزارش تمام خبرگزاری‌های معتبر، ام باپه قصد تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی را ندارد و به دنبال آغاز دوران جدیدی در سانتیاگو برنابئو است.

خاویر تباس، رییس لالیگا در مورد احتمال حضور کیلیان ام باپه در لیگ اسپانیا در فصل آینده صحبت کرد. تباس ضمن استقبال از پیوستن ام باپه به رئال، خاطرنشان کرد که او در حال حاضر بهترین بازیکن جهان نیست. تباس در مصاحبه با Expansion گفت:

به عنوان یک هوادار رئال مادرید، انتقال کیلیان ام باپه خبر بسیار خوش‌حال‌کننده‌ای است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. با این‌حال دیگر نمی‌توانم به او بگویم بهترین بازیکن دنیا، زیرا از نظر من بلینگام و وینیسیوس بهترین هستند. اما بدون شک ام باپه یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. یکی از بهترین بازیکنان دنیا به لالیگا و رئال مادرید می‌آید و ما باید بسیار خوش‌حال باشیم. به نظر من رئال مادرید با وجود اضطراب و بی‌صبری رسانه‌ها، می‌داند چگونه این انتقال را مدیریت کند. آن‌ها در زمانب مناسب این کار را انجام دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • یوسین بولت: به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه منچسترسیتی را گرفتی
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس