Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کسانی که تریبون دارند، حالا اصولگرا یا اصلاح طلب هستند، بدانند اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام فارغ از فضا سازی های سیاسی دارند کار کارشناسی انجام می دهند، خیلی از این نوع رفتار سیاسیون گلایه مند است و اعتقاد دارد جای طرح مباحث کارشناسی در تریبون های رسمی نیست.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم افزود: اعضای مجمع، مصالح کشور را در نظر می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع اف ای تی اف بحث عمومی و کوچه و خیابان نیست بلکه مجمع تشخیص مصلحت نظام با درنظر گرفتن تمام جوانب کارشناسی نظر خود را اعلام خواهد کرد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران یادآور شد: مگر کسانی که با لوایح اف ای تی اف موافقت یا مخالفت می کنند، این لوایح را خوانده اند؟ خیر نخوانده اند. ثانیا مگر لوایح اف ای تی اف را بخوانند سردر می آورند؟ مباحث مندرج در این لوایح بسیار پیچیده است و به راحتی نمی تواند آن مباحث را فهمید. پس کسانی که اظهار موافقت و مخالفت می کنند چه طور به راحتی موضعگیری می کنند؟

وی با انتقاد از طرح مباحث کوچه بازاری درباره لوایح اف ای تی اف، ادامه داد: این حرف ها بی ارزش و بی معنا است. سیاسیون بگذارند کار بررسی لوایح اف ای تی اف در جایگاه خودش یعنی مجمع تشخیص مصلحت نظام جمع بندی و به نتیجه برسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: کسانی که تریبون دارند، حالا اصولگرا یا اصلاح طلب هستند، بدانند اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام فارغ از فضا سازی های سیاسی دارند کار کارشناسی انجام می دهند.

وی ادامه داد: امیدوارم شنبه هفته آینده کار بررسی و جمع بندی درباره پالرمو به پایان برسد اما سی اف تی هنوز به صحن مجمع  شخیص نیامده است. البته احتمال دارد مجمع برای بررسی سی اف تی جلسه فوق العاده بگذارد./ نامه نیوز

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو

ترید کردن در بازارهای بین المللی و بازارهای داخلی کار آسانی نیست. احتمالا شما هم دیده اید که برخی از افراد به دلیل نداشتن تخصص در حوزه فعالیت در بازارهای سرمایه گذاری داخلی و خارجی، متضرر شده اند و در برخی از مواقع این ضرر و زیان آنقدر زیاد است که نمی توانند از پس پرداخت آن بر بیایند.

بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو

ایچیموکو یکی از روش های تحلیل جزئیات بازار معاملاتی است که چندین سال است به عنوان بهترین روش برای تحلیل شناخته می شود. با وجود قابلیت تحلیل با این ابزار، اگر افراد به صورت تخصصی با نحوه استفاده از آن آشنایی نداشته باشند؛ نمی توانند از آن استفاده کنند. بهترین دوره آموزش ایچیموکو، می تواند این امکان را به افراد بدهد تا به راحتی از این ابزار برای رسیدن به بهترین معاملات در بازارهای بین المللی معاملاتی استفاده کنند. برای شرکت در بهترین دوره آموزش ایچیموکو، همراه ما باشید تا جزئیات این دوره را توضیح دهیم.

بهترین استاد ایچیموکو کیست؟

ایچیموکو یکی از روش های تحلیل در بازار مالی است. بعد از تحلیل های انجام شده توسط سازنده این روش، بسیاری از افرادی که در بازارهای مالی بین المللی فعالیت می کنند، توانسته اند با کمک این روش تحلیل، به درآمدها و سودهای بالایی در این بازارها برسند. سادگی در نحوه تحلیل با ایچیموکو باعث شده تا بتوانیم این ابزار را به عنوان بهترین ابزار برای افراد مبتدی، جهت تحلیل در بازار معاملاتی نیز بشناسیم.

با وجود سادگی استفاده از ایچیموکو، عدم شرکت در دوره های این روش تحلیلی، به افراد امکان استفاده از آن را نمی دهد. بهترین استاد ایچیموکو در اولین قدم باید خودش دارای تخصص در این حوزه باشد. در غیر این صورت عملا نمی تواند به صورت دقیق و واضح، روش تحلیل را توضیح دهد. از طرفی بیان ساده و قابل فهم استاد دوره آموزش ایچیموکو نیز مهم است. امیر حسین نکوگل، بهترین مدرس و استاد ایچیموکو در ایران است. این فرد فعالیت خود را در حوزه تحلیل بازار از سال 1396 آغاز کرد. تخصص، تجربه و بیان خلاق برای استفاده از این روش تحلیل دوره آموزشی، باعث شده تا بتوانیم ایشان را بهترین استاد برای آموزش ایچیموکو بشناسیم.

بهترین مدرس ایچیموکو

بهترین مدرس ایچیموکو در حال حاضر در ایران آقای امیر حسین نکوگل است. دوره های آموزشی متنوعی برای آموزش این روش تحلیل بازارهای معاملاتی روی کار آمده اند که هر کدام می توانند برای یادگیری این ابزار مناسب باشند. آن چیزی که در این دوره ها مهم است، بیان دقیق و کوتاه است. چون معمولا افرادی که اقدام به استفاده از بهترین دوره آموزش ایچیموکو می کنند، زمان زیادی برای یادگیری ندارند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن آموزش این ابزار را یاد بگیرند، بنابراین شناخت ویژگی های مختلف بهترین دوره آموزش ایچیموکو، برای خرید این دوره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

دوره جامع، ولی کوتاه ایچیموکو

جامع بودن دوره آموزش ایچیموکو یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت. دوره های جامع کلیه مباحث مربوط به ایچیموکو را پوشش می دهند. از نمودارها، خطوط مختلف و ابزارهایی که ممکن است در کنار نمودارها به کار بیایند، همگی توضیح داده خواهند شد. دوره آموزش ایچیموکو باید جامع باشد و همه مباحث مربوط به این روش ترید کردن را پوشش دهد. اما علاوه بر این موضوع، باید کوتاه نیز باشد. دوره های طولانی مدت نمی توانند برای افراد انتخاب خوبی باشند و صرفا وقت زیادی از این افراد می گیرند.

تقسیم بندی مباحث ایچیموکو

تقسیم بندی مباحث ایچیموکو در دوره آموزشی آن بسیار مهم است. اگر به هر دلیلی در این دوره آموزشی مباحث به درستی تقسیم بندی نشوند، نمی توان به درستی از مباحث ارائه شده در این دوره استفاده کرد. نقطه ضعف بسیاری از دوره های آموزش ایچیموکو نیز همین است. مباحث ایچیموکو باید شامل مباحث مقدماتی، پیشرفته و فوق پیشرفته باشد. در این صورت هر فرد با توجه به سطح خودش، می تواند هر یک از مباحث را مطالعه کرده و دوره های آموزشی مربوط به آن را ببیند. پس از اینکه تجربه و تخصص کافی در یک مرحله کسب کرد، می تواند به مراحل پیشرفته و فوق پیشرفته نیز وارد شود.

توضیح ساده با بیان واضح برای یادگیری

یکی از مهم ترین مشخصه های بهترین دوره آموزش ایچیموکو، توضیح ساده با بیان واضح برای یادگیری بهتر ایچیموکو است. به طور کلی یادگیری روش های تحلیل برای تریدرهای مبتدی کار ساده ای نیست. به ویژه اگر روش انتخاب شده پیچیدگی خاصی داشته باشد. توضیح ساده در دوره آموزش ایچیموکو می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. در این صورت در کنار اینکه به طور کامل قدرت تحلیل این روش را متوجه می شوید، خیلی راحت قادر به انتقال مفاهیم به افراد دیگر نیز خواهید بود.

آموزش تخصصی ایچیموکو در نکوموکو

آموزش تخصصی ایچیموکو نیازمند شرکت در دوره های جامع و کامل است تا بتوانید بدون نیاز به ابزار خاصی و صرفا یا یادگیری ایچیموکو، از آن برای تحلیل بازارهای معاملاتی استفاده کنید. تیم نکوموکو، یکی از بهترین تیم های تخصصی برای اجرای دوره آموزش ایچیموکو پیشرفته و مقدماتی است. دوره آموزش این روش تحلیلی شامل 150 جلسه از مقدماتی تا فوق پیشرفته است که همه افراد بر اساس میزان دانشی که از ترید کردن دارند، می توانند از این دوره آموزشی استفاده کنند.

این دوره دارای 3 بخش مختلف است که شامل آموزش های مقدماتی، آموزش های پیشرفته و فوق پیشرفته می باشند. با توجه به تخصص و تجربه متخصصین در تیم نکوموکو، اگر افراد همان 4 فصل اول بخش مقدماتی این دوره را با دقت مشاهده کنند، می توانند به تریدر نیمه حرفه ای در بازارهای مالی تبدیل شوند که برای افراد بسیار زیادی کافیست. با این حال افرادی که می خواهند مبانی روانشناسی، مدیریت سرمایه و ... را یاد بگیرند، می توانند سایر محتواهای پیشرفته و فوق پیشرفته این دوره آموزشی را نیز مشاهده کنند.

در پایان دوره آموزش تخصصی ایچیموکو در نکوموکو، استراتژی های مهم مربوط به استفاده از این روش تحلیلی آموزش داده شده اند. این استراتژی ها می توانند به تریدرها برای رسیدن به سود بالا کمک بسیار زیادی کنند، بنابراین اگر در بازارهای مالی فعالیت می کنید، می توانید برای دریافت دوره جامع و کامل آموزش ایچیموکو، به سایت نکوموکو مراجعه کنید و از طریق این سایت این دوره را خریداری نمایید.

کد خبر 747235

دیگر خبرها

  • بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • انتقاد سناتور آمریکایی از تصویب لوایح کمک‌های خارجی
  • بازار پرنده فروشان کابل (عکس)
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت دکتر پرویز داودی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام