Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: «28 ساله و خانه دار هستم. می خواهم درباره یک اشتباه فاجعه بار که نزدیک بود آبرویم را برباد دهد، صحبت کنم. چند وقتی بود که از یک بیماری پوستی رنج می‌بردم، به چندین دکتر مراجعه کردم اما بهبودی حاصل نشد. هر یک از اعضای خانواده و فامیل برای من نسخه ای تجویز می‌کردند و من انواع داروهای گیاهی و سنتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را مصرف می کردم اما نتیجه نمی گرفتم».

زن جوان در پلیس فتا گفت: دیگر نمی دانستم چه کاری باید انجام دهم. یکی از بستگان، روزی تماس گرفت و آدرس یک لینک تلگرامی را داد و امیدوارم کرد که این کانال مطالبی دارد که می تواند به رفع مشکل من کمک کند. صبحانه نخورده، گوشی را برداشتم و وارد تلگرام و کانال مربوطه شدم، مشاهده کردم خیلی از افراد و کاربران مشکلات خود را مطرح و نسخه پیشنهادی ادمین کانال را دریافت کرده و پس از بهبودی نتیجه را در این کانال به اشتراک گذاشته‌اند.خیلی خوشحال و امیدوار شدم و سریع پیغامی به ادمین گروه ارسال کردم و مشکل اولیه خودم را نوشتم. واقعاً نمی‌دانستم چه کاری انجام می‌دهم و دردم را برای چه کسی می‌گویم. بعدازظهر جوابی از سوی ادمین برایم ارسال شد؛ «با شرح بیماری نمی توان نسخه تجویز کرد، باید تصاویری از مشکل پوستی خودتان بگیرید و بفرستید».گوشی را برداشتم و عکس هایی از قسمت هایی از بدنم گرفتم و ارسال کردم. بعد از چند روز لینکی توسط ادمین ارسال شد. وارد شدم و با تعجب دیدم عکس‌های بدنم در آن گروه به نمایش گذاشته شده است.به ادمین پیغام دادم؛ شما دکتر هستید و باید محرم راز بیماران باشید، چرا عکس‌های مرا در یک گروه دیگر بارگذاری کرده‌اید؟ پیام داد: اگر می‌خواهید عکس‌های شما بیشتر منتشر نشود مبلغ یک میلیون تومان به حسابم واریز کنید.نمی دانستم چه کنم، اگر عکس‌هایم را بستگانم می دیدند چه فکری درباره من می‌کردند. باز یک تصمیم اشتباه دیگر گرفتم و پول را با شماره حساب او واریز کردم، ولی نه تنها عکس های من برداشته نشد بلکه دوباره با درخواست یک میلیون و 500 هزار تومان دیگر مواجه شدم. پرسیدم اگر پول را بدهم، عکس‌های مرا حذف می‌کنید، جواب داد که بله حذف می کنم. سریع مبلغ را برایش واریز کردم ولی باز هم عکس ها حذف نشد و دوباره درخواست پنج میلیون تومان کرد. نمی‎دانستم چه کار کنم و تا کی باید به این کلاهبردار باج می دادم. به پیشنهاد یکی از دوستان به پلیس فتا آمدم تا این موضوع را پیگیری کنند. از کار خودم خیلی پشیمان هستم. به دلیل ارسال عکس هایم به زحمت افتادم و مدت ها اعصابم به هم ریخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس تلگرام پلیس فتا پلیس تلگرام پلیس فتا اخبار حوادث محرم نجات پلیس فتا دکتر من عکس فیلم دختر جوان زن مشهد خودرو عجیب پسر مادرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ

سرهنگ یوسف شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده‌های متعددی با موضوع سرقت از حساب بانکی افراد از سوی دادسرا به پلیس فتا ارجاع داده می‌شود که اکثر شکات پیام‌هایی را با عنوان دریافت کالابرگ عیدانه مرحله سوم دریافت کرده‌اند که نقطه اشتراک همه این پرونده‌ها، سرقت اطلاعات حساب و برداشت غیرمجاز وجه بوده است.

وی در ادامه افزود: مجرمین سایبری با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال پیامک و قراردادن لینک جعلی ورود یا نصب نرم‌افزار کالابرگ افراد را به درگاه‌های جعلی هدایت کرده و در ازای دریافت مبالغ اندک برای فعال‌سازی نرم‌افزار، اطلاعات حساب را سرقت کرده و اقدام به خالی‌کردن حساب می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی به کاربران توصیه کرد: به‌هیچ‌عنوان نرم‌افزارهایی که در شبکه‌های اجتماعی برایتان ارسال می‌شود یا در گروه‌ها و کانال‌ها قرار داده شده، نصب نکنید و نرم‌افزارها را از منابع معتبر و تأیید شده دانلود کنید.
این مقام انتظامی همچنین با تاکید بر اینکه کاربران عزیز از ورود به لینک‌های ارسال شده توسط افراد ناشناس خودداری کنند، تصریح کرد: شهروندان می‌تواند صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند

کد خبر 6081491

دیگر خبرها

  • حملات ناامیدانه آنتلوپ برای نجات بچه‌اش از دست کفتار (فیلم)
  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی (فیلم)
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • نجات یک گربه از سیل دبی امارات (فیلم)
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • دستگیری ادمین کانال «گارد جاویدان»
  • ادمین کانال معاند دستگیر شد + اعترافات | ببینید