Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@17:13:10 GMT

سرقت‌های سریالی زن و شوهر زورگیر از مسافران

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۹۱۲۳

زن و شوهری که برای به‌دست‌آوردن پول از شش مرد سرقت کرده و یک وکیل دادگستری را نیز ربوده بودند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. آفتاب‌‌نیوز : اردیبهشت سال جاری یک وکیل دادگستری به مأموران مراجعه کرد و گفت: از سوی زن و مردی ربوده شده است. او توضیح داد بعد از اینکه سوار ماشین مسافرکشی شده‌است، یک زن و مرد جوان با واردکردن ضربه چاقو او را مجروح کردند و بعد اموال باارزش او از جمله کارت بانکی‌اش را به سرقت بردند و از آن پول برداشت کردند و سپس او را رها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد گفت: خودم را به بیمارستان رساندم و زخمی را که روی بدنم بود پانسمان کردم و بعد موضوع را به مأموران گزارش دادم.
در حالی که تحقیقات در این خصوص آغاز شده بود چند سرقت دیگر نیز به مأموران گزارش شد. شواهد نشان می‌داد احتمالا عاملان این سرقت‌ها همان افرادی هستند که وکیل دادگستری را طعمه قرار دادند.
با توجه به محدوده اعلام‌شده برای سرقت‌ها، مأموران گشت‌های ویژه‌ای را در آن منطقه برقرار کردند و در یکی از این گشت‌زنی‌ها در حالی که مردی در حال خفت‌گیری از یک شهروند بود، او را بازداشت کردند.
بازجویی از مرد بازداشت‌شده به نام فرامرز نشان داد او همان مردی است که از شهروندان و وکیل دادگستری سرقت کرده است؛ به این ترتیب او و همدستانش بازداشت شدند. متهمان بعد از دستگیری به سرقت اعتراف کردند و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.
در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، نماینده دادستان کیفرخواست علیه سه متهم پرونده را خواند و گفت: بر اساس محتویات پرونده فرامرز این سرقت‌ها را با همدستی همسر صیغه‌ای‌اش فریبا مرتکب می‌شده است. شروع سرقت‌ها این‌طور بود که این زوج برای به‌دست‌آوردن فرصت و سرقت یک ماشین به عنوان مسافر سوار خودرویی شدند که از تهران به سمت یکی از شهر‌های شمالی کشور در حرکت بود. مرد راننده در راه دو نفر دیگر از جمله یک وکیل دادگستری را هم سوار کرد. سپس مرد راننده در پمپ بنزین از فرامرز خواست بنزین بزند، چون خودش می‌خواست سیگار بکشد. به همین دلیل از ماشین پیاده شد و از پمپ فاصله گرفت. بعد از پرشدن باک در حالی که مسافر دیگر سوار بر ماشین بود، فرامرز با سرعت پشت فرمان نشست و ماشین را سرقت کرد. سپس همدست دیگرش مهران با تهدید چاقو جوانی را که وکیل دادگستری بود، تهدید کرد و اموال او را گرفت و بعد از چند کیلومتر او را با چاقو مجروح و کنار جاده رها کرد.
نماینده دادستان ادامه داد: با شکایت این وکیل پرونده به جریان افتاد و پلیس متوجه شد به جز وکیل دادگستری و صاحب ماشین که از فرامرز و همسر صیغه ای‌اش شکایت کرده‌اند، سرقت‌های دیگری هم رخ داده است که در نهایت در یک اقدام پلیسی ابتدا فرامرز و سپس دو همدست دیگرش بازداشت شدند. البته لازم به ذکر است که صاحب ماشین نیز بلافاصله بعد از سرقت ماشینش اعلام سرقت کرد که پلیس بعد از شناسایی سارقان با استعلام پلاک ماشین از سارق‌بودن متهمان اطمینان یافت و آن‌ها را بازداشت کرد.
نماینده دادستان خاطرنشان کرد: با توجه به مدارک موجود در پرونده و گفته‌های متهمان و اعترافات آن‌ها و همچنین شکایت شکات درخواست صدور حکم قانونی در این پرونده را دارم.
در ادامه وکیل دادگستری که در دادگاه حاضر شده بود، در جایگاه قرار گرفت؛ او جزئیات ربایش خودش را توضیح داد و گفت: من سوار ماشین مسافربری شدم که به شهرستان بروم. چون زوجی در ماشین بودند مطمئن شدم که حتما راننده مسافرکش است و نمی‌دانستم آن زوج خودشان سارق هستند بعد هم در راه من در ماشین بودم که فرامرز ماشین را دزدید. من روی صندلی جلو نشسته بودم قبل از سرقت فرامرز، مهران و همسر فرامرز در صندلی عقب بودند و بعد از سرقت فرامرز پشت فرمان نشست و مهران هم از پشت چاقویی روی گردن من گذاشت و اموالم را خواست. او قوی‌هیکل بود و من نمی‌توانستم مقاومت کنم. آن‌ها هر سه همدست بودند. من را زخمی و سپس حوالی شرق تهران رها کردند.
در ادامه تنها متهم پرونده که در دادگاه حاضر بود، در جایگاه قرار گرفت و توضیح داد که چطور مرتکب سرقت می‌شده است. این مرد گفت: من به همراه دو متهم دیگر از شاکیان اخاذی می‌کردم و روش ما این بود که برای اینکه زمان بخریم و شاکیان نتوانند دنبال ما بیایند، لباس‌های آن‌ها را هم می‌گرفتم تا نتوانند ما را تعقیب کنند.
بعد از گفته‌های متهم هیئت قضات وارد شور شدند. با توجه به اینکه کیفرخواست فقط درخصوص یک متهم صادر شده و دو متهم دیگر پرونده مورد تحقیق قرار نگرفته بودند در حالی که گفته‌های آن‌ها در میزان مجازات متهم حاضر در دادگاه و البته جرم خودشان مؤثر بود، ادامه رسیدگی به بعد موکول شد و قضات پرونده را با نقص تحقیقات به دادسرا بازگرداندند.
منبع: شرق

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرقت های سریالی مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عصبانیت شدید ژاوی در جریان دیدار ‏بارسا و پاری سن ژرمن و درگیری لفظی او با داور مسابقه که باعث ‏اخراجش توسط داور شد مسلم بود که مجازات‌هایی در انتظار این ‏مربی بارسا است. ‏

اما امروز اتفاقی افتاد که ژاوی انتظارش را نداشت. اتفاقی که ممکن ‏است مجازات او را سنگین‌تر کند. ماجرا از این قرار است که یک فایل ‏صوتی در رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده که تک‌تک کلمات توهین‌آمیز ژاوی خطاب به داور در آن شنیده می‌شود. این فایل ‏صدایی است که یکی از میکروفون‌های کنار زمین ضبط کرده است.‏

بارسا با اعتماد به نفس وارد زمین شد و چون بازی رفت را در پاریس ‌‏3-2 برده بود انتظار داشت پیروز شده و بعد از پنج سال برای اولین ‏بار به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسد. وقتی آرائوخو اخراج شد و بارسا ‏شروع به گل خوردن از پی‌اس‌جی کرد ژاوی دیگر قادر به کنترل ‏خشمش در کنار زمین نبود. ‏

از بخت بد ژاوی، خشم عجیب و غریب او در کنار زمین نه تنها ‏فراموش نشده بلکه حالا به لطف فایل صوتی لورفته تک‌تک کلماتی ‏که ژاوی خطاب به داور به کار برد مقابل ماست. ‏

این فایل صوتی با چندین فحش رکیک که ژاوی خطاب به داور ‏می‌گوید آغاز می‌شود. سرمربی بارسا در ادامه گفت:" .... سر به سر ‏من نذار عوضی .... باشه، کارت بده .... آهای داور چهارم، این ... چه ‏غلطی می‌کنه؟ ها، ها؟ .... همه‌تون از دم آشغال هستید ....". ‏

شدت فحاشی‌های ژاوی علیه داور به حدی است که رسانه‌های ‏اسپانیایی را شوکه کرده است. حالا باید دید یوفا برای مجازات ژاوی ‏تنها به گزارش رسمی داور مسابقه اکتفا کرده یا نوع توهین‌های او که ‏در این فایل صوتی فاش شده را هم مد نظر قرار خواهد داد؟

دیگر خبرها

  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • (ویدئو) با "دوست دارم" گفتن شوهر به زنش مشکل داشتند
  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز