Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@06:44:48 GMT

رسم عجیب ربودن عروس در روسیه! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۹۲۱۴

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، وقوع یک اتفاق عجیب را در حین برگزاری یک جشن عروسی در کشور روسیه به تصویر می‌کشد. در این اتفاق که در یکی از خیابان های شهر «ولادیکاوکاز» روسیه رخ داد، عروس توسط چند مرد جوان ربوده شد. در ویدئویی که با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این اتفاق را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که عروس فریاد می کشد حدود سه مرد به او حمله ور شده و او را به داخل یک تویوتای سفیدرنگ منتقل می کنند. این ویدئو نشان می دهد که یک زن جوان که احتمالا از نزدیکان عروس است تلاش می کند مانع ربودن عروس شود اما موفق به این کار نمی شود. او که شلوار چین و پیراهن نارنجی رنگ بر تن دارد تلاش می کند روی صندلی جلوی خودرو بپرد اما توسط مهاجمان به بیرون خودرو پرتاب می شود.

در ادامه این زن دوباره تلاش می کند مانع ربودن عروس شود که در چنگال این مردان گرفتار می شود. این زن در حالی که فریاد می کشد از آنها درخواست می کند تا او را آزاد کنند. سرانجام این مردان این زن را آزاد می کنند و در حالی که اقدام به شلیک چند گلوله می کنند، موفقیت خود در ربودن عروس را جشن گرفته و با خودروی تویوتا پا به فرار می‌گذارند. بنا بر گفته افراد محلی برای این مدل آدم ربایی قرون وسطایی هیچ مجازاتی در روسیه ندارد.

این رسم یکی از رسومات محلی در روسیه است که مقاومت زنان می تواند به اذیت و آزار جنسی آنها منجر شود. زمانی که یک زن بدین شکل به خانه یک مرد برده می شود، دیگر راهی برای برگشت نزد خانواده‌اش ندارد. از آنجا که مردان در روسیه مدعی هستند «ربودن عروس» یک رسم رمانتیک است و ریشه در تاریخ این کشور دارد پلیس روسیه اغلب چنین مواردی را مورد بررسی قرار نمی دهد، حتی اگر داماد پیشتر عروس ربوده شده را ندیده باشد.

یکی از زنان روسی که در سن ۱۸ سالگی ربوده شده است در این باره گفت: «این رسمی است که ریشه تاریخی دارد. یادم می‌آید مادر مردی که مرا ربوده بود سعی داشت مرا متقاعد کند که با پسر او به زندگی ادامه دهم. اگر دختر بعد از ربودن موافقت کند اتفاقی رخ نمی دهد اما در صورت عدم موافقت این یک آزار و اذیت جنسی محسوب می شود.»

گفتنی است؛ این رسم عجیب در حالی در این منطقه از روسیه انجام می شود که ۹۷۵ زن محلی با امضای یک پتیشن از مقامات محلی خواسته اند قانونی را  برای مبارزه با این نوع آدم ربایی و رسم قرون وسطایی وضع کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آدم ربایی آزار و اذیت خودرو روسیه زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم) جلوه معماری اصیل ایران در کوچه دوطبقه کاشان (فیلم) نمایی از طولانی‌ترین پل تاریخی ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • (ویدئو) بمب شکلاتی، ابتکار عجیب اوکراینی‌ها مقابل روسیه
  • کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • صحبت های عروس جوان در آمریکا درباره غزه | ببینید