Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری برنا، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه تیم به لحاظ فنی و به لحاظ روحی روانی در وضعیت بسیار خوبی به سر میبرد و بازیکنان کادر فنی با جدیت تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و آماده حضور در مسابقات پیشرو میشوند.

وی در ادامه افزود: استقلال در فصل نقل و انتقالاتی بازیکنانی را که مدنظر کادرفنی بود جذب کرده، با چند بازیکن جدید قرارداد بستیم و به احتمال فراوان یک بازیکن خارجی دیگر نیز به تیم اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی هم رفته تمام تلاش خود را کردیم تا خواستههای کادر فنی محقق شود.

فتحی درباره برخی اظهار نظرها پیرامون دخالت وزارت ورزش در امور باشگاه اظهار داشت: بنده در ۶ ماهی که در باشگاه استقلال فعالیت کردهام  حتی یک مورد دخالت از سوی وزارت ورزش ندیدم، حتی اینکه بگویم در خصوص موضوع یا مطلب خاصی پیشنهاد به ما داده شده به هیچ وجه این امر درست نیست. بلکه همواره ما بابت احتیاجاتی که داشتیم به وزارت ورزش رفتیم و در این مدت هیچ چیز جز حمایت بنده از وزیر ورزش ندیدم. بارها هم گفته‌ام  در شأن و شخصیت وزیر نیست با آن‌ همه دغدغه و گرفتاری‌ها بخواهد در کار یک باشگاه دخالت کند. تکلیف و کار  موجود در بدنه وزارت ورزش و جوانان بیشتر و بالاتر از این است که شخص اول ورزش کشور بخواهد به مسائل یک باشگاه ورود کند. وزارت ورزش و جوانان جزو بزرگترین وزارتخانههای دولت است، بیش از 50 فدراسیون ورزشی و سی و اندی اداره کل و صدها هیات  فقط در بخش ورزش وجود دارد، حال اینکه نیمی از بدنه وزاتخانه مربوط به امور جوانان است. آنوقت چگونه وزیر در کار باشگاهی که بر واگذاری آن تاکید دارد دخالت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: اینجا باید تاکید کنم، درب اتاق وزیر بهروی باشگاه استقلال همواره باز بوده و فقط این ما بودیم که برای کمک گرفتن مراجعه کردیم و ایشان هم با روی باز قبول کردند. در بسیاری از موارد که حتی در حیطه کاری ایشان نبوده به ما کمک کردند، مانند مساعدتهایی که در خصوص دریافت پول و مساعده  از اسپانسر انجام شده است.

فتحی در ادامه ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره قبلی عنوان کرد قطعا اگر تغییری در هیئت مدیره رخ داده  در جهت بهبود وضعیت باشگاه بوده است و افراد پرکارتر و تاثیرگذارتر به باشگاه استقلال آمدهاند تا بتوانند به امید خدا مشکلات را کمتر کنند. بنده یک بار دیگر جا دارد اینجا ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان از اعضای قبلی هیئت مدیره استقلال نیز تشکر کنم و امیدوارم با تغییرات انجام شده وضعیت روز به روز بهتر شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان خبرگزاری برنا امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته وضعیت فدراسیون | استقلال محکوم شد

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال علیه باشگاه استقلال حکم داد.

طرفداری | کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال احکام جدید خود را صادر کرد.

این احکام به شرح زیر است:

با توجه به شکایت امیر مشاری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون و 150 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت علی خماند از میثم آقایی - بازیکن تیم خیبر خرم آباد، میثم آقایی به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 33 میلیارد و 687 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و 285 میلیون و 159 هزار و 50 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

با توجه به شکایت محمد زینال خیبری از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 160 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 44 میلیون و 254 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پرونده شکایت علی خماند از محمد عباسی – بازیکن باشگاه هوادار، عباسی به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 750 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • سلاح ورزی: هیات رییسه اتاق اجازه دخالت دولت را ندهد
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • کمیته وضعیت فدراسیون | استقلال محکوم شد
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • کناره‌گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر بورسیه می‌شوند