Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رنجبر رییس اداره گاز شهرستان هریس با اشاره به اینکه شرکت گاز در راستای تحقق شعار اصلی انقلاب مبنی بر توسعه عدالت اجتماعی و رفاه عمومی و محرومیت زدایی فعالیت می‌کندگفت: از سال ۷۴ با احداث ۸۰۰ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع و ۱۶ ایستگاه تقلیل فشار در سطح شهرستان هریس و گازرسانی به ۵ شهر و ۸۰ روستا ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۸ درصد خانوار روستایی شهرستان هریس از نعمت گاز طبیعی برخودار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با برخورداری شهرک صنعتی بیلوردی و ناحیه صنعتی زرنق و ۴۷ واحد صنعتی عمده در مجاورت اتوبان تبریز - اهر و ۷ جایگاه سی ان جی در شهرستان از گاز طبیعی، با شروع عملیات گازرسانی به صنایع جاده قدیم خواجه - تبریز تمام کوره‌های آجرپزی منطقه و صنایع این مسیر هم در سال ۹۸ تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: به واسطه توسعه خطوط، تعمیر و نگهداری و تقویت خطوط و ایستگاه‌های مورد بهره برداری، شهرستان هریس از نظر تامین گاز در یک شرایط مناسب در استان قرار دارد.

رنجبر همچنین از گازرسانی به نیروگاه هریس به عنوان یکی از طرح‌های مهم شهرستان هریس خبرداد و افزود: با پایان خط انتقال گاز این نیروگاه و اتمام مراحل پایانی احداث ایستگاه مترینگ، این نیروگاه قادر خواهد بود در تابستان ۹۸ و اوج پیک مصرف برق، وارد مدار شود.

 

انتهای پیام/ش

اتمام عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان هریس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه

حسینعلی خواجه مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه تا ۱۸ اردیبهشت اعتبار دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح شامل ۱۱ قلم کالا برای دهک‌های اول تا هفتم قابل اجرا است، افزود: این طرح به صورت ماه به ماه انجام می‌شود و اگر خانواده‌ای در طول ماه نتواند از این کالا برگ استفاده کند برای ماه بعدی نمی‌تواند از سهمیه قبلی خود استفاده کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه دولت قرار نیست پول پاشی کند، گفت: همزمان با افزایش تورم دولت قیمت پایه این اجناس را بر مبنای ۱۴۰۱ گذاشته است و طبق مشورتی که با وزارت بهداشت داشته است قرار شد از این طریق ۱۱ قلم مورد نیاز و اساسی را در سبد خانوارها جای دهد.

وی یادآور شد: بر اساس برآوردهای انجام شده برای اجرای این طرح ۶۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت در نظر گرفته شد.

خواجه مظفری از اجرای طرح یسنا در بستر طرح کالا برگ خبر داد و اظهار کرد: این طرح شامل مادران شیرده و باردار است که همزمان با طرح کالا برگ در حال اجرایی شدن است.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیگیری‌هایی که در وزارت خانه انجام شده است قرار است روند طرح کالا برگ ادامه دار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه در مرحله نخست ۹۸.۵ درصد و در مرحله دوم ۷۵.۵ درصد افراد دهک یک تا هفتم از طرح فجرانه و کالا برگ برخوردار شدند، گفت: تا کنون هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مردم گلستان از طرح فجرانه کالا برگ بهره مند شدند.

وی یادآور شد: در مجموعه ۶۶۷ هزار خانوار گلستانی یارانه می‌گیرند که بیشترین یارانه بگیران گلستان در شهرستان‌هایی چون مراوه تپه، گمشان و کلاله هستند.

کد خبر 6084700

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی