Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز ، هند روز ملی سالانه خود را که به نام (روز جمهوری هند) شناخته می‌شود، برای هفتادمین سال متوالی در ژانویه سال جاری برگزار کرد. این جشن به طور مشخص در روز ۲۶ ژانویه ۲۰۱۹ برگزار شد.

سلمان خان: سلمان خان در حال حاضر در فیلم سینمایی Bharat ایفای نقش می‌کند، این فیلم درباره بخش مهمی از تاریخ هند (جدایی هند و پاکستان به عنوان دو کشور مجزا) می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان خان در توییتر نوشت: تیم تولید Bharat برای همه جشن شادی را به مناسبت روز جمهوری هند آرزو می‌کند، زنده باد هند!

سلمان خان

کاران جوهر: او (هند) قوی است… انعطاف پذیر است… مؤثر است و قلب بزرگی دارد، همانا او هند است.

سانجای دوت: وقتی به پرچم سرزمینم نگاه می‌کنم که چگونه در اوج به اهتزاز در می‌آید، قلبم پر از افتخار می‌شود، امروز، روز جمهوری هند است، پس باید همه با هم متعهد شویم تا تکلیفمان را در قِبال سرزمینمان انجام دهیم، تا سرزمین ما همه چشم‌ها را به خود خیره کند، زنده باد هند!

شاهرخ خان

ویکی کوشال که فیلم جدیدش (Uri) موفقیت زیادی در گیشه کسب کرده است در اینستاگرامش نوشت: روز جمهوری هند خوش باد!

جان آبراهام که جدیدترین فیلمش (Balta House) نام دارد، نوشت: فرهنگ یک ملّت در قلب‌ها و جان‌های مردمش جای می‌گیرد، همه تلاشمان را به کار می‌بریم تا پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوریم و برای اینکه هرجا می‌رویم عشق و خوشبختی منتشر کنیم، روز جمهوری هند را گرامی می‌داریم.

بازیگران هندی در روز ملی هند روز ملی هند در اینستاگرام ستاره‌ های بالیوود

کریتی سانون: ما آهسته و پیوسته رو به جلو گام بر می‌داریم، هنوز آرزو‌های فراوانی داریم تا محقق کنیم، آرزو‌هایی که باید رو به جلو به دنبالشان برویم، روز جمهوری هند مبارک، زنده باد هند!

جاکی شروف: خوش شانس بودم که در هند متولد شدم، زنده باد هند!

روز ملی هند

سونام کاپور آهوجا: روز جمهوری هند به همه برادران هموطنم مبارک باشد، باید خوب تأمل کنیم تا متوجه شویم که چقدر خوش شانس بوده ایم که در این سرزمین با عظمت متولد شده ایم.

آنیل کاپور: روز جمهوری هند مبارک، زنده باد هند!

تبریک ستاره‌ های بالیوود به مناسبت روز ملی هند

آجون کاپور: بیایید تا خودمان را برای تغییری که رؤیایش را داریم آماده کنیم، روز جمهوری هند مبارک باد!

دیا میرزا، ژاکلین فرناندز، آمیتا باچان، آبیشک باچان، رتیش دیشموک، ویر داز، ویوک آناند، اُبیروی از دیگر هنرمندان هندی بودند که روز جمهوری هند را تبریک گفتند.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی پاکستان شادی قلب عشق پارس هند اینستاگرام بالیوود روز ملی پارس نیوز ستاره های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE

آیا قهرمان المپیک امشب به WWE برخواهد گشت؟

کشتی گیر غایب کمپانی WWE در آستانه ماندی نایت راو امشب پیام عجیبی در اینستاگرام ارسال کرد. ستاره مورد نظر ما کسی جز گیبل استیوسون نیست.

طرفداری | این ستاره 23 ساله در سال 2021 به WWE پیوست تا پس از کورت انگل به دومین دارنده طلای المپیکی تبدیل شود که به دنیای کشتی کچ ورود کرده است. آخرین حضور گیبل استیوسون در تلویزیون WWE نیز به مسابقه برابر برن کوربن در رویداد The Great American Bash در جولای 2023 برمی‌‌گردد.

اگرچه گیبل استیوسون جلوی دوربین WWE حاضر نشد، اما طبق گزارش‌ها او در هفته برگزاری رسلمنیا در شهر میزبان این رویداد یعنی فیلادلفیا حضور داشته است. او به تازگی پیام عجیبی در صفحه اینستاگرام خود ارسال کرد.

همه چیز خوبه و قراره بهترم بشه

گیبل استیوسون که مدال طلای دسته فوق سنگین مسابقات کشتی آزاد المپیک 2021 را در کارنامه دارد، با وجود چنین دستاورد بزرگی تصمیم گرفت ادامه دوران حرفه‌ای خود را در WWE سپری کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان