Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:43:52 GMT

نوراللهی در ترکیب پرسپولیس می‌ماند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۳۴۷۲

نوراللهی در ترکیب پرسپولیس می‌ماند؟

محرومیت کمال کامیابی نیا از بازی با پدیده احتمالا احمد نوراللهی را علی رغم خستگی حضور در اردوی تیم ملی، در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس نگه خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی اش در نیم فصل دوم موفق شد سپیدرود را از پیش رو برداشته و با گل دقایق پایانی سعید کریمی، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ که در این بازی از مهدی شریفی، مهدی شیری، سعید کریمی و ماریو بودیمیر به عنوان خریدهای جدید استفاده کرده بود، باتوجه به محرومیت کامیابی نیا و مصدومیت محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی را نیز در ترکیب اصلی قرار داد تا یک روز پس از حذف تیم ملی، شماره 8 پرسپولیس 90 دقیقه پرفشار را سپری کند.

 

در طول مسابقه نیز هافبک ملی پوش سرخ ها دچار مصدومیت شد و همین موضوع نگرانی هایی را برای هواداران و کادرفنی ایجاد کرد اما او در نهایت توانست 90 دقیقه در زمین مسابقه حاضر شود.

 

اکنون سرخپوشان پایتخت یک دیدار حساس دیگر را هم پیش رو دارند. آن ها باید مقابل پدیده مشهد قرار بگیرند و در این بازی نیز کمال کامیابی نیا به دلیل اخراج در بازی با سپاهان، حضور نخواهد داشت. در چنین شرایطی علی رغم بازگشت ربیع خواه، باتوجه به حساسیت بازی با پدیده، شانس احمد نوراللهی برای حضور فیکس در ترکیب بسیار زیاد است.

 

در صورتی که او در بازی با پدیده هم بازی کند، بر خستگی اش افزوده خواهد شد اما بدنسازی بسیار خوب پرسپولیسی ها در ابتدای فصل باعث شده تا نوراللهی و دیگر بازیکنان مشکلی برای حضور مداوم در مسابقات پرفشار نداشته باشند. تیم های پرسپولیس و پدیده، روز چهارشنبه به مصاف هم می روند و برانکو برای ایجاد شادابی هرچه بیشتر در وضعیت جسمانی شاگردانش، امروز را به آن ها استراحت داده است.

 

عکس از احمد کیایی

 

احمد نورالهی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: احمد نورالهی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد

آفتاب‌‌نیوز :

با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می‌تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر تا اطلاع ثانوی سرخ
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند