Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روز‌ها که سینما بسیار داغ و پر طرفدار شده است، در لیستی به بررسی و معرفی ثروتمند‌ترین بازیگران جهان می پردازیم. ممکن است چند نام شما را متعجب کند؛ زیرا که آن‌ها عضو سینمای هالیوود نبوده و در بالیوود مشغول به کار هستند. در لیست زیر به بررسی این بازیگران می پردازیم؛

 

۱۰) کلینت ایستوود

ستاره‌ای که بیشتر با فیلم‌های وسترن در هالیوود شناخته می شود؛ در این لیست رتبه دهم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برنده چهار جایزه اسکار شامل ۲ اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای فیلم‌های «نابخشوده» و «دختر میلیون دلاری» است. در تاریخ اسکار تنها دو نفر برای جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول یک فیلم نامزد شده اند که ایستوود یکی از این دو نفر است. از بازی‌هایی که باعث معروفیت وی شد، می توان به فیلم خوب بد زشت اشاره کرد. ارزش سرمایه وی ۳۷۵ میلیون دلار برآورد شده است.

۹) تام هنکس

شماره ۹ این لیست تام هنکس است که علاوه بر بازیگری، کارگردان و دوبلور نیز هست. او بازیگر فیلم‌هایی همچون رمز داوینچی، نجات سرباز رایان و مسیر سبز بوده است. وی همچنین در انیمیشن محبوب «داستان اسباب بازی» به عنوان صداپیشه فعالیت کرده است. از افتخارات او می توان به یک گلدن گلوب و یک اسکار برای بازی در فیلم «جنگل گامپ» اشاره کرد. فروش فیلم‌های تام هنکس در آمریکا به بیش از ۴ میلیارد دلار می رسد و او  یکی از بازیگران پر درآمد برای فیلم‌های هالیوود حساب می شود. سرمایه فعلی این بازیگر و کارگردان ۳۹۰ میلیون دلار اعلام شده است.

۸) سیلوستر استالونه

بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی که عمدتاً او را به خاطر نقش‌های اکشنش همچون رَمبو و راکی در سینمای هالیوود می‌شناسند. وی نویسندگی این فیلم ها را نیز بر عهده داشت و به خاطر بازی در فیلم راکی دوبار نامزد بهترین بازیگر و بهترین فیلمنامه شد. پیش از این چارلی چاپلین و اورسن ولز تنها کسانی بودند که برای این دو جایزه نامزد شده بودند. وی همچنین ۱۴ بار نامزد جایزه تمشک طلایی که به بدترین بازیگر سال تعلق می گیرد، شد. او چهار بار این جایزه را گرفته است. سرمایه وی ۴۰۰ میلیون دلار است.

۷) بیل کازبی

کمدین و بازیگر و تهیه کننده ۸۱ ساله که با مجموعه های تلویزیونی «من جاسوس» و «بیل کازبی شو» به شهرت رسید. او در فیلم‌های سینمایی زیادی از جمله «جک» بازی کرده است. او یک نمونه است برای اینکه نشان دهد برای میلیونر شدن لازم نیست نقش اول یا ستاره یک فیلم عاشقانه باشید.۴۰۰ میلیون دلار کافیست تا او را در رتبه هفتم این رتبه بندی قرار دهد.

۶) آمیتاب باچان

کارگردان و تهیه کننده فیلم‌های بالیوود است و ممکن است بسیاری از سینما دوستان غربی با شنیدن این اسم شگفت زده شوند؛ زیرا آن‌ها فرصتی برای دیدن فیلم‌های یکی از بزرگترین بازیگران نداشتند. در هند حداقل همه یک بار فیلم‌های او را دیده اند و این برای او افتخار بزرگی محسوب می شود. اگر شانسی به او برای بازی در هالیوود داده شود، حتماً اسم بزرگتری برای خود خواهد ساخت. او با ۴۰۰ میلیون دلار بالاتر از بسیاری از ستارگان هالیوود قرار گرفت.

۵) مل گیبسون

بازیگر و کارگردان استرالیایی-آمریکایی در سال ۱۹۹۵ توانست با فیلم «شجاع دل» جایزه اسکار بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کند. گیبسون همچنین کار صدا پیشگی و نویسندگی را انجام می دهد. او فیلم‌هایی همچون «مصائب مسیح» و «آخرالزمان» را کارگردانی کرده بود که پس از ۱۰ سال وقفه با فیلم «تپه هکسا» به کارگردانی بازگشت و دومین نامزدی اسکار برای بهترین کارگردانی را تجربه کرد. او سرمایه ۴۲۵ هزار دلاری جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

۴) تام کروز

نامی آشنا برای فیلم دوستان ایرانی که با فیلم «ماموریت غیر ممکن» شناخته می شود. او چندین بار نامزد جایزه اسکار و برنده ۳ جایزه گلدن گلوب و جوایز معتیر دیگری نیز شده است. از فیلم‌های دیگر وی می توان به «تاپ گان» و «جک ریچر» اشاره کرد. با این حال دارایی وی ۵۰۰ میلیون دلار است و با نفر اول بسیار فاصله دارد.

۳) تایلر پری

کمدین و بازیگر آمریکایی است که بعد از بیل کازبی دومین کمدین در این لیست به حساب می آید. تایلر همچنین به عنوان تهیه کننده و کارگردان نیز بسیار موفق است. او بازیگر فیلم‌های مشهوری همچون «پیشتازان فضا»، «گرانبها» و «لاک پشت‌های نینجا جهش یافته» بوده است. او با سرمایه ۶۰۰ ملیون دلاری رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

۲) شاهرخ خان

شاهرخ خان در هند با لقب «پادشاه بالیوود» شناخته می شود. او با سرمایه ۷۴۰ میلیون دلاری از ستارگان ثروتمند و محبوب بالیوود است. شاهرخ خان فعالیت خود را از آثار تلویزیونی شروع کرد و بعد از آن به سینما آمد. در هند معتقدند که او نقش قهرمان و ضد قهرمان را به یک اندازه موثر بازی می کند.

۱) جری ساینفیلد

مرد شماره یک این لیست، جری ساینفیلد، تهیه کننده، بازیگر، کمدین و نویسنده آمریکایی است که بیشتربه خاطر بازی در سریال طنز «ساینفیلد» معروف شده است. بیشتر توانایی و درآمد وی در استند آپ کمدی‌ است. او با توانایی منحصر به فرد خود می تواند هر کسی را بخنداند. او با سرمایه ۸۲۰ میلیون دلاری با وجود بازیگران محبوب دیگر در ابتدای این لیست قد علم کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جهان هالیوود سرمایه دلار انیمیشن گلدن گلوب بازی درآمد چارلی چاپلین تام کروز سینمای جهان ثروتمندترین بازیگر آمیتاب باچان شاهرخ خان سیلوستر استالونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در تاریخش هرگز نتوانسته در زمین منچسترسیتی به پیروزی برسد. حاصل کار دو تساوی و سه شکست برای این تیم بوده و سیتیزن ها از سال 2018 نیز دیگر در یک رقابت اروپایی در اتحاد شکست نخورده اند.

در واقع از 19 نوامبر 2018 و بازی برابر لیون، سیتی در اتحاد شکست ناپذیر بوده است. لیون آن بازی را برابر سیتی 1-2 برد و جالب اینکه فرلاند مندی را در ترکیب خودش داشت. بازیکنی که حالا برای رئال بازی می کند. 

مندی تنها بازیکن تیم کارلو آنچلوتی است که می داند چگونه دیوار تسخیر نشدنی ورزشگاه اتحاد را در رقابت های برتر اروپا بشکند؛ ورزشگاهی که سیتی در آن 28 برد و دو تساوی در 30 بازی اخیر داشته است.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • «آنیتا، گمشده در اخبار» بهترین انیمیشن کوتاه کلیولند شد/ واجد شرایط رقابت در اسکار
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس