Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سعید آذری  در خصوص وضعیت این روز‌های ذوب‌آهن، مشکلات مالی این باشگاه، جدایی محسن مسلمان از ذوب‌آهن و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*امشب مهلت نقل و انتقلات نیم‌فصل لیگ برتر تمام می‌شود، کار شما هم در نقل و انتقالات تمام شده؟

بله، ما دیگر فعالیتی نخواهیم داشت البته یک جا برای بازی آزاد فیفا گذاشته‌ایم تا اگر بازیکن آزاد و با کیفیتی بود او را جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*ذوب‌آهن باید در پلی‌آف مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود، هدف‌تان در این بازی‌ها چیست؟

هدف ما پیروزی در پلی‌آف و حضور در مرحله گروهی است. البته با توجه به شرایط سختی که داریم اگر مشکلات حل نشود قول پیروزی در هیچ بازی را نمی‌دهم.

*چه مشکلاتی؟

ما هنوز پول بچه‌ها را نداده‌ایم و تعهدات خودمان را انجام نداده‌ایم. در ذوب‌آهن هیچ‌وقت دغدغه پرداخت پول وجود نداشته، اما باید تعهدات‌مان را انجام بدهیم. از من می‌پرسند چرا برای جام ملت‌های آسیا به امارات نرفته‌ام من هم می‌گویم چرا باید کار مهم باشگاهم را رها کنم و جایی بروم که در حیطه کاری من نیست.

*ساخت‌وساز‌ها در ورزشگاه فولادشهر به کجا رسید؟

خب هنوز بخشی از کار مانده است. ما هنوز مشکل نور را حل نکرده‌ایم. فوندانسیون سکو‌ها‌ی جدید را ریخته‌ایم و اسکوربورد را هم نصب مجدد کرده‌ایم. فکر می‌کنم اگر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم کار سکو‌ها هم تمام می‌شود.

*تا الان چند درصد به بازیکنان پرداختی داشته‌اید؟

حدود ۳۰ درصد پرداختی داشته‌ایم و چک ۵۰ درصدی هم دست بازیکنان است که برای نقد شدنش کمی تاخیر داریم. اگر کارخانه مطالبات ما را بدهد می‌توانیم تعهدات را انجام بدهیم.

*داستان جدا شدن مسلمان از ذوب‌آهن چه بود؟

منصوریان مسلمان را نخواست و ما هم او را رد کردیم. اول فصل هم قصد نداشتیم مسلمان را بگیریم، اما با تشخیص نمازی این کار را کردیم. بعد از ۵ هفته نمازی هم گفت: مسلمان را نمی‌خواهد که من گفتم نمی‌توانیم وسط فصل بازیکن را اخراج کنیم، چون باید ضرر مالی بدهیم. قرار شد مسلمان در نیم‌فصل در فهرست فروش قرار بگیرد. بعد از آمدن منصوریان هم به این نتیجه رسیدیم که نه مسلمان می‌تواند به ما کمک کند و نه ما می‌توانیم به مسلمان کمک کنیم.

*از اینکه مسلمان به سپاهان رفت ناراحت نشدید؟

چرا ناراحت بشوم؟! وقتی بازیکنی از ذوب‌آهن جدا می‌شود برای من فرقی نمی‌کند به سپاهان می‌رود یا پرسپولیس! ما فقط منافع خودمان برای‌مان مهم است. فقط یک چیز برای من خیلی جالب است. بعد از بازی ما با پرسپولیس، خیلی از طرفداران فوتبال در اصفهان ما را مواخذه کردند که چرا مسلمان با این شرایط در ذوب‌آهن است. حالا که مسلمان رفت سپاهان همان هواداران او را با آغوش باز قبول کردند. ما از اینکه مسلمان در ذوب‌آهن بود ناسزا شنیدیم، اما حالا که رفت سپاهان همه چیز عادی شد!

*حالا فکر می‌کنید شرایط برای ادامه لیگ درست شود؟

ما همیشه امید داریم، اما اگر شرایط تغییر نکند امید‌ها به یاس تبدیل می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مشکلات مالی لیگ برتر بازی فیفا مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشکلات پول گروهی لیگ قهرمانان چک فوتبال اصفهان باشگاه ذوب آهن پرسپولیس چک ذوب آهن مسلمان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‎ها درجنوب بی‌سابقه بوده / ثبت ۱۰ رکورد بارشی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سحر تاج بخش مسلمان اظهارکرد: در کنارک ظرف ۲۴ ساعت حدود ۲۴۷ میلیمتر باران بارید که ۱۴۰ میلیمتر بیشتر از رکورد روزانه قبلی [که حاصل از فعالیت طوفان حاره ای گونو در سال ۱۳۸۶ بوده] است.

وی تصریح کرد: در زرآباد نیز در ۲۴ ساعت ۲۷۰ میلی متر باران بارید که این مقدار ۲۰۰ میلیمتر بیشتر از رکورد قبلی در سال ۱۳۷۶ این شهر است.

تاج بخش مسلمان اضافه کرد: این مقدار بارش در یک شبانه روز از زمان تاسیس نخستین ایستگاه هواشناسی در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان یعنی حدود نیم قرن پیش تاکنون بی‌سابقه است.

رئیس سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: در ایستگاه هواشناسی دریایی چابهار نیز برای نخستین بار در حدود نیم قرن اخیر، ۱۴۶ میلی متر باران ظرف ۲۴ ساعت بارید.

وی گفت: بررسی‌های اولیه ما نشان می‌دهد که بارش‌های سامانه اخیر سبب ثبت حداقل ۱۰ رکورد جدید بارشی در اقلیم مناطق جنوب کشور شده است.

تاج بخش مسلمان افزود: آنچه سامانه بارشی اخیر جنوب کشور را از سامانه‌های قبلی آن متمایز می‌کند، بارش‌های فراتر از ظرفیت‌های اقلیمی و توان زیرساختی در برخی از این مناطق است.

رئیس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: بی‌شک وقتی خیلی بیشتر از ظرفیت‌های اقلیمی یک منطقه باران می‌بارد، خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌ها و تاسیسات مختلف وارد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، تاج‌بخش مسلمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهارکرد: تا صبح امروز از بیش از ۳۸۰ ایستگاه هواشناسی و بارانسجی پنج استان جنوب و جنوب شرقی کشور بارندگی گزارش شده است که در برخی مناطق سبب آبگرفتگی گسترده، بالاآمدن آب در معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها شده است.

دیگر خبرها

  • سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس
  • ویسی: با ناسزا گفتن چیزی عوض نمی‎‌شود/ نیاز به یک برد داریم
  • ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس
  • بارش‎ها درجنوب بی‌سابقه بوده / ثبت ۱۰ رکورد بارشی
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • اساتید دانشگاههای جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند