Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پنج تن از سرنشینان یک دستگاه سواری ال 90 در جاده اسالم ، خلخال بر اثر سقوط خودرو به دره جان باختند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، این حادثه بامداد شنبه در حوالی منطقه متش در حوزه استحفاظی استان گیلان رخ داد و با توجه به درخواست و گپزارش مفقودی این خودرو ، ماموران انتظامی و نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر خلخال وارد عمل شده و پس از اعزام به این مسیر ارتباطی اقدام به جست و جوی محل حادثه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه اعزامی خلخال پس از ساعت ها تلاش ساعت 6 صبح امروز موفق به یافتن محل حادثه سقوط خودرو در دره اطراف جاده شدند.

در این حادثه همه پنج سرنشین خودرو سواری ال 90 که اعضای یک خانواده از اهالی شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال بودند، جان خود را از دست دادند.

اجساد کشته شدگان در این حادثه با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر و ماموران انتظامی خلخال با استفاده از امکانات کوهنوردی از اعماق دره بیرون کشیده شده و به پزشکی قانونی انتقال یافت.

دکتر بشیر خالقی ، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس روز شنبه با ابراز تاسف از این حادثه گفت: برغم تذکرات و هشدارهای مکرر نسبت به ارتقای ایمنی جاده در حوزه گیلان، مسئولان راهداری این استان همچنان به این موضوع بی توجه هستند.

وی با بیان اینکه در گذشته نیز حوادث رانندگی مشابه این حادثه در جاده اسالم به خلخال و در حوزه گیلان اتفاق افتاده، اظهار داشت: دلیل اصلی این حادثه نبود علایم هشدار دهنده ، گاردریل ، شانه خاکی جاده ، نبود خط کشی و روشنایی در این مسیر تاریک ، مه آلود و حادثه خیز است.

شهرستان خلخال ، استان اردبیل را به استان گیلان متصل می کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل 2 راه ارتباطی استان های اردبیل و گیلان می باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه سقوط پزشکی حوادث حادثه سقوط پزشکی اخبار حوادث جاده کشته رانندگی ال ۹۰ دره عکس فیلم زن دستگیری یک زن شهر دختر مرد پسر سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر از حادثه برخورد دو دستگاه پراید در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در اثر این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومین توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و ۴ نفر هم توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

محبان بیان کرد: متأسفانه در این حادثه ۱ نفر جان خود را از دست داد که پیکر وی پس از رهاسازی بوسیله ست هیدرولیک، به عوامل انتظامی تحویل شد.

کد خبر 6088124

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران