Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر سابق بهداشت می گوید، بیش از 10 سال است که مشتری ثابت جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت، مهمان ویژه فیلم سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند بود. او که برای اولین بار در جشنواره امسال حاضر شده بود در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر گفت: من همیشه اهل سینما هستم و اوقات فراغت را همواره به تماشای تئاتر و فیلم اختصاص می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از مشتریان ثابت جشنواره هم هستم. قبل از دوره مسئولیتم بیشتر برای تماشای فیلم های جشنواره می آمدم و می توانم بگویم طی ده پانزده سال گذشته تقریبا هر سال در جشنواره حضور داشته‌ام.

قاضی زاده در مورد دلیل حضورش برای تماشای فیلم سمفونی نهم گفت: آقای فرخ نژاد از دوستان من و پسرم هستند و ایشان از ما برای حضور در این فیلم دعوت کردند و خیلی خوشحالم که حضور یافتم. از 14 بهمن هم طبق برنامه ای که دارم روزی 2 فیلم را تماشا خواهم کرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود