Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:31:21 GMT

رقابت هزار دونده از سراسر جهان در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۴۹۲۱

رقابت هزار دونده از سراسر جهان در جزیره کیش

هزار دونده از سراسر جهان در جزیره کیش در دوی ماراتن را یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، روز دهم اسفند ماه و همزمان با روز آخر نمایشگاه بین المللی ورزش کیش، جزیره زیبای کیش میزبان دوی ماراتن بین المللی  است. اتفاقی بزرگ برای ورزش ایران که اگر تداوم داشته باشد، می تواند زمینه ساز گرفتن میزبانی های بزرگ دیگری در این رشته پرطرفدار جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیش از هزار دونده از۳۰ کشور دنیا در مسافت های ۴۲، ۲۱ و ۱۰ کیلومتری در میان خیابان ها، نقاط دیدنی و مسیر نوار ساحلی جزیره برای کسب جوایز نقدی تا ۱۵۰ میلیون تومان با هم رقابت می کنند.

 

همزمان با این مسابقه نمایشگاه بین المللی ورزش کیش  با مشارکت و‌همکاری وزارت ورزش، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون ورزش های همگانی برگزار می شود. این نمایشگاه به دلیل پتانسیل بالای ایران در حوزه های مرتبط با ورزش و‌ صنایع وابسته، برای استفاده از فرصت ها، قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ۶ اسفندماه و با حضور کشورهای هلند، قطر، آلمان، اسکاتلند، فرانسه، ترکیه، روسیه، بلاروس، چین، عراق و کشورهای عضو سازمان اقتصادی اکو  در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

دو و میدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • روز جهانی زبان انگلیسی ۱۴۰۳ + پوستر International English Language Day
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳