Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۱۱۳۸ مسکن روستایی در ده ماهه سال جاری توسط کمیته امداد خراسان رضوی ساخته شده است.

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرحیم صحراپیما صبح شنبه در جمع خبرنگاران در محل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: اجرای ۲۰۶۸ مورد تعمیرات، ساخت ۱۱۳۸ مسکن روستایی، ساخت ۱۳۱ مسکن شهری، خرید ۳۲۱ باب مسکن شهری، تکمیل ۶۷ واحد نیمه تمام روستایی، تکمیل ۳۵ باب مسکن نیمه تمام شهری و بهسازی ۱۶۴ مورد سرویس بهداشتی در ۱۰ ماه امسال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با مشارکت نیکوکاران در ۱۰ ماهه امسال در مجموع سه هزار و ۹۲۴ پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت که این پروژه ها شامل ساخت و خرید مسکن شهری، ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی، انجام تعمیرات، تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی و بهسازی سرویس های بهداشتی بود.

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد:برنامه ریزی ها برای اجرای سه هزار و ۳۶۱ پروژه عمرانی در ۱۰ ماهه بود ولی خوشبختانه با مشارکت نیکوکاران و دستگاه های دخیل در این امر رقم پروژه های اجرا شده فراتر رفت و به سه هزار و ۹۲۴ مورد رسید.

وی گفت: برای اجرای این پروژه های عمرانی بیش از ۴۸ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان اعتبار از محل مشارکت های نیکوکاران، منابع داخلی کمیته امداد ، بانک ها و آورده مددجویان هزینه شده است و در ۱۰ ماهه امسال هزار و ۱۳۸ واحد مسکونی به مددجویان تحویل و دو هزار و ۸۸۰ مورد دیگر در حال ساخت است.

صحراپیما تصریح کرد: هر خانواده مددجو فقط یک بار می تواند از خدمت ساخت و یا خرید مسکن و تعمیرات بهره مند شود و کمیته امداد در مقابل سهم مددجو در اجرای پروژه های عمرانی، برای ساخت مسکن شهری تا سقف ۲۵ میلیون تومان، مسکن روستایی تا سقف ۱۵ میلیون تومان و برای تعمیرات تا سقف دو میلیون تومان اعتبار را به صورت بلاعوض به مددجویان اعطا می کند.

منبع : مهر

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسکن روستایی واحد مسکن روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: واگذاری اراضی به متقاضیان نقش موثری در اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن دارد و از سوی دیگر زمینه ساز محقق شدن شعار سال می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر واگذاری اراضی و همچنین پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان می تواند زمینه ساز افزایش مشارکت مردمی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود.

او اظهار کرد: تجربه نشان داده است که واگذاری اراضی و همچنین حمایت از خود متقاضیان برای اجرایی شدن این طرح ها می تواند روند ساخت و اجرای پروژه ها را تسریع کند بنابراین اعتماد به این بخش می تواند زمینه را برای ثبات بازار  مسکن فراهم می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان